Janssen, compania farmaceutică a Johnson&Johnson, intenționează să lanseze 10 medicamente și vaccinuri noi, la nivel global, până în anul 2019. Johnson&Johnson a investit, anul trecut, 9,1 miliarde de dolari la nivel global, respectiv 20,8% în dezvoltarea de molecule noi.
La nivel global, în perioada 2009-2014, compania a lansat 14 medicamente noi, iar 11 dintre terapiile din portofoliul său sunt incluse pe Lista de Medicamente Esențiale a Organizației Mondiale a Sănătății.
Anul trecut, Janssen a investit peste 1 milion de euro în cercetare și dezvoltare în România. „Susținem eforturile făcute de autoritățile din România în ultimii ani pentru a crește accesul pacienților la terapii inovatoare”, a spus Christian Rodseth, Managing Director al Janssen România, specificând faptul că pacienții români trebuie să beneficieze de aceleași oportunități în ceea ce privește accesul la medicamente precum alți cetățeni din Uniunea Europeană.
CITEȘTE ȘI Janssen România a preluat activitățile de distribuție și promovare pentru portofoliul de medicamente al BiogenLa nivel local, compania inovează în arii precum neuroștiințe, oncologie, hematologie, boli infecțioase, imunologie, boli cardiovasculare și metabolice. „Pe termen lung, ne propunem să continuăm investițiile în aria onco-hematologiei pentru că dorim să aducem inovații pentru acele afecțiuni care afectează populații reduse de pacienți și pentru care nevoia de tratament nu este acoperită”, a adăugat Christian Rodseth.
Janssen România implementează în neuroștiințe și oncologie programe de suport pentru pacienți pe parcursul lor terapeutic. „Prin intermediul programelor, pacienții și aparținătroii lor au acces la informații despre aceste afecțiuni și sunt ajutați să înțeleagă toate etapele necesare de tratament”, spune Cristian Benza, Medical Affairs Director al Janssen România.
Janssen, compania farmaceutică a Johnson&Johnson, activează în peste 100 de țări din întreaga lume și are 21 de centre de cercetare și dezvoltare la nivel global, dintre care 8 sunt situate în Europa, Orientul Mijlociu și Africa (regiunea EMEA) alături de 9 unități de producție. Pe piața locală, compania activează de 24 de ani.