FOTO Johnson&Johnson renunță la logo-ul său vechi de peste 130 de ani

FOTO Johnson&Johnson renunță la logo-ul său vechi de peste 130 de ani
scris 15 sep 2023

Gigantul grup din industria farmaceutică Johnson & Johnson a declarat că va înlocui binecunoscutul logo sub formă de semnătură pe care l-a folosit din 1887, cu unul cu un aspect modern, care reflectă accentul său pus pe produse farmaceutice și dispozitive medicale, transmite CNBC.

Logo-ul original, bazat pe semnătura cofondatorului James Wood Johnson, va fi încă văzut pentru moment pe produse de larg consum, cum ar fi șamponul pentru copii de la Kenvue, o nouă companie desprinsă recent din J&J, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
ULTIMA ORĂ Polonezii de la PESA câștigă licitația României pentru noi trenuri și mizează pe contracte de până la 1 miliard euro. Printre cele mai mari comenzi din istoria companiei CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Polonezii de la PESA câștigă licitația României pentru noi trenuri și mizează pe contracte de până la 1 miliard euro. Printre cele mai mari comenzi din istoria companiei
Evenimente

20 noiembrie - Eveniment News.ro Orașul meu
28 noiembrie - Profit Financial.forum

Johnson & Johnson însuși și-a concentrat atenția către produse farmaceutice și dispozitive medicale.

Noul logo, care include o nuanță diferită de roșu, își propune să recunoască transformarea J&J într-o ”companie pură de îngrijire a sănătății”, a declarat Vanessa Broadhurst, vicepreședinte executiv al companiei.

Logu-ul semnătură a fost ”una dintre cele mai utilizate embleme ale unei companii din lume”, a declarat J&J într-o postare pe site-ul său, din 2017. Dar a început să-și arate vârsta într-o eră a mesajelor text și a emoji-urilor.

Mulți copii nu mai învață să scrie cursiv la școală, a remarcat consultantul de marketing Laura Ries.

Oamenii pot recunoaște semnătura, dar nu o citesc neapărat, a spus ea.

Noul logo, a spus ea, este mai ușor de procesat.

”Pentru că este mai ușor, aproape că vă atrage atenția asupra acestui lucru”, a spus Ries, care nu a fost implicat în schimbarea siglei.

Ries a remarcat, de asemenea, că oamenii probabil au identificat mai mult logo-ul scris cu produsele Kenvue, pe care le văd pe rafturile farmaciilor, cum ar fi Band-Aids, Listerine și Tylenol.

Medicii români reclamă lipsa pediatrilor și neonatologilor din spitale CITEȘTE ȘI Medicii români reclamă lipsa pediatrilor și neonatologilor din spitale

”Toată lumea și-a spălat copilul cu șampon pentru copii Johnson & Johnson”, a spus ea.

Un purtător de cuvânt al Kenvue a declarat că marca J&J pe produse precum Band Aids va fi eliminată treptat.

Sigla semnătură ar putea fi găsită și pe sticlele de pulbere pentru bebeluși pe bază de talc a companiei, acum întreruptă, care a generat procese care susțin că a provocat cancer.

J&J a insistat că pulberea este sigură. Afacerea de consum a ajutat J&J să devină cel mai mare producător de produse de îngrijire a sănătății din lume, cu vânzări anuale de peste 90 de miliarde de dolari. Dar diviziile sale farmaceutice și de dispozitive medicale au depășit-o cu ușurință ca dimensiune, când a fost anunțată separarea, la sfârșitul anului 2021.

J&J, cu sediul în New Brunswick, New Jersey, își va redenumi, de asemenea, segmentul farmaceutic Janssen, schimbându-l în Johnson & Johnson Innovative Medicine.

Segmentul său de dispozitive și tehnologie medicală se va numi MedTech.

FOTO Johnson&Johnson renunță la logo-ul său vechi de peste 130 de ani
viewscnt
Afla mai multe despre
johnson&johnson
logo