Gigantul grup din industria farmaceutică Johnson & Johnson a declarat că va înlocui binecunoscutul logo sub formă de semnătură pe care l-a folosit din 1887, cu unul cu un aspect modern, care reflectă accentul său pus pe produse farmaceutice și dispozitive medicale, transmite CNBC.
Logo-ul original, bazat pe semnătura cofondatorului James Wood Johnson, va fi încă văzut pentru moment pe produse de larg consum, cum ar fi șamponul pentru copii de la Kenvue, o nouă companie desprinsă recent din J&J, scrie News.ro.
Johnson & Johnson însuși și-a concentrat atenția către produse farmaceutice și dispozitive medicale.
Noul logo, care include o nuanță diferită de roșu, își propune să recunoască transformarea J&J într-o ”companie pură de îngrijire a sănătății”, a declarat Vanessa Broadhurst, vicepreședinte executiv al companiei.
Logu-ul semnătură a fost ”una dintre cele mai utilizate embleme ale unei companii din lume”, a declarat J&J într-o postare pe site-ul său, din 2017. Dar a început să-și arate vârsta într-o eră a mesajelor text și a emoji-urilor.
Mulți copii nu mai învață să scrie cursiv la școală, a remarcat consultantul de marketing Laura Ries.
Oamenii pot recunoaște semnătura, dar nu o citesc neapărat, a spus ea.
Noul logo, a spus ea, este mai ușor de procesat.
”Pentru că este mai ușor, aproape că vă atrage atenția asupra acestui lucru”, a spus Ries, care nu a fost implicat în schimbarea siglei.
Ries a remarcat, de asemenea, că oamenii probabil au identificat mai mult logo-ul scris cu produsele Kenvue, pe care le văd pe rafturile farmaciilor, cum ar fi Band-Aids, Listerine și Tylenol.
CITEȘTE ȘI Medicii români reclamă lipsa pediatrilor și neonatologilor din spitale”Toată lumea și-a spălat copilul cu șampon pentru copii Johnson & Johnson”, a spus ea.
Un purtător de cuvânt al Kenvue a declarat că marca J&J pe produse precum Band Aids va fi eliminată treptat.
Sigla semnătură ar putea fi găsită și pe sticlele de pulbere pentru bebeluși pe bază de talc a companiei, acum întreruptă, care a generat procese care susțin că a provocat cancer.
J&J a insistat că pulberea este sigură. Afacerea de consum a ajutat J&J să devină cel mai mare producător de produse de îngrijire a sănătății din lume, cu vânzări anuale de peste 90 de miliarde de dolari. Dar diviziile sale farmaceutice și de dispozitive medicale au depășit-o cu ușurință ca dimensiune, când a fost anunțată separarea, la sfârșitul anului 2021.
J&J, cu sediul în New Brunswick, New Jersey, își va redenumi, de asemenea, segmentul farmaceutic Janssen, schimbându-l în Johnson & Johnson Innovative Medicine.
Segmentul său de dispozitive și tehnologie medicală se va numi MedTech.