Giganți ai tradingului global de mărfuri, dar și entități locale și de peste Prut vor să construiască terminal de bitum în Portul Constanța în parteneriat cu Oil Terminal

Giganți ai tradingului global de mărfuri, dar și entități locale și de peste Prut vor să construiască terminal de bitum în Portul Constanța în parteneriat cu Oil Terminal
scris 23 oct 2023

Oil Terminal, operatorul terminalului petrolier din portul Constanța, a primit oferte indicative (scrisori de intenție) din partea unui număr de 6 potențiali investitori interesați să se asocieze cu compania românească de stat într-un proiect de construire a unei facilități de depozitare și manipulare de bitum pe un amplasament al Oil Terminal.

În perioada următoare vor fi stabilite întâlniri cu fiecare dintre aceștia pentru a identifica cele mai potrivite soluții de constituire a parteneriatului de construire a unui terminal de bitum, ofertele ferme obținute ulterior urmând a fi supuse analizei Adunării Generale a Acționarilor.

Urmărește-ne și pe Google News
Isărescu: Un bancher central nu-și poate permite luxul de a se izola într-un turn de fildeș. \ CITEȘTE ȘI Isărescu: Un bancher central nu-și poate permite luxul de a se izola într-un turn de fildeș. "De ce țineți aurul o parte la Mosco"...la, scuzați-mă, la Londra, că la Moscova nu-l ținem, ni-l țin ei acolo

Astfel, compania a primit oferte indicative de la:

Takida Terminal SRL, angrosist de combustibili înființat anul trecut și controlat de omul de afaceri Constantin Leonov, din Republica Moldova;

Euronova Energies SA, trader de țiței și produse petroliere înregistrat în Elveția, client al Oil Terminal;

Frial SA, operator logistic și de depozitare în Portul Constanța controlat indirect și condus de omul de afaceri libanez Fouad Khayat, business cu rulaj de peste 28 milioane lei anul trecut;

OMV Petrom;

Trafigura Pte. Ltd., divizia din Singapore a gigantului omonim al tradingului de mărfuri;

Vitaro Energy SRL, subsidiară românească a conglomeratului de trading de mărfuri Vitol, cu cifră de afaceri de aproape 100 milioane lei în 2022.

Șeful UniCredit se așteaptă la profituri mari din România după achiziția Alpha Bank. Ce presupune tranzacția și ce planuri mai au cele două grupuri CITEȘTE ȘI Șeful UniCredit se așteaptă la profituri mari din România după achiziția Alpha Bank. Ce presupune tranzacția și ce planuri mai au cele două grupuri

Oil Terminal a anunțat luna trecută că vrea să construiască un terminal de bitum pe un amplasament propriu și caută parteneri în acest scop, întrucât nu are suficiente fonduri propria.

″În prezent, în Incinta Port Constanța funcționează un singur furnizor de servicii de manipulare și depozitare bitum. Apreciem oportună implicarea într-un proiect nou cu un partener capabil să comercializeze pe piața românească și în țările vecine respectivul produs, care să cunoască piața de distribuție pentru acest produs, să dețină know-how în domeniu și să asigure un flux constant de marfă pe o perioadă semnificativă de timp. Acest terminal de bitum poate fi amplasat pe actuala platformă a Secției Platformă Port, situată în incinta portului Constanța, Dana 69″, se arăta în anunțul companiei.

viewscnt
Afla mai multe despre
oil terminal
terminal bitum portul constanța
investiții oil terminal