Grupul german E.ON, unul dintre liderii industriei locale de furnizare și distribuție de energie electrică și gaze naturale, și-a adus în România divizia de call-center, consultanță pentru clienți și vânzări la distanță E.ON Energie Dialog GmbH, înființând și înregistrând oficial o subsidiară românească a acesteia, E.ON Dialog SRL.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Firma are un capital social de aproape 50.000 de euro și sediul social în comuna Șelimbăr din județul Sibiu, iar obiectul său principal de activitate este "centre de intermediere telefonică".
În Germania, compania-mamă E.ON Energie Dialog GmbH se ocupă de gestionarea relațiilor cu clienții E.ON, servicii legate de vânzări retail, precum și de managementul facturilor de consum și al schimbării furnizorilor de electricitate, gaze, căldură, apă potabilă și canalizare de către consumatori.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
"Prin e-mail, telefon sau poștă, pe echipe, angajații noștri se ocupă de nevoile clienților în sectoarele de electricitate, gaze, încălzire, apă potabilă și canalizare. Ținând seama de reglementările legale și de particularitățile pieței, oferim consultanță clienților retail și corporate. Printre alte lucruri, oferim consultanță despre produsele noastre standard și speciale, ne ocupăm de procesul de facturare și îi ajutăm pe noii clienți E.ON să-și schimbe furnizorii", se arată în prezentarea de pe site-ul companiei-mamă din Germania.
Principalele subsidiare ale E.ON din România, E.ON Energie, E.ON Gaz Furnizare și Delgaz Grid, au terminat anul trecut cu un profit net cumulat de aproape 284 milioane lei și un rulaj total de peste 5,2 miliarde lei.
Ministerul Energiei deține participații minoritare de 31,82% din acțiunile furnizorului de energie și gaze naturale E.ON Energie și de 13,51% din capitalul operatorului de distribuție Delgaz Grid.