Lanțul de restaurante fast-food Wendy's confirmă informațiile Profit.ro privind intrarea în România, precizând că planul său este de a dezvolta în Europa sute de restaurante în următorul deceniu, începând cu 2025.
Wendy's este al treilea cel mai mare lanț de fast-food din lume, după McDonald's și Burger King.
Profit.ro a anunțat anterior că JKC Restaurants, un business de familie cu cea mai rapidă ascensiune din Canada, având în portofoliu 32 de francize ale celebrelor branduri Wendy's și Tim Hortons, intră în România.
Compania, lansată în 2015 de soții Kathryn și John Chayka, deține și operează 27 de restaurante în franciză Wendy’s în Ontario și Quebec și 5 spații de franciză Tim Hortons în Quebec.
CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Tranzacție surpriză - Companie germană votată de mai multe ori "brand al secolului" cumpără pachetul majoritar al unui startup românesc ITÎn spatele companiei este vehiculul JKC Capital, fond înființat în 2014 pentru a gestiona exclusiv activele familiei Chayka și care are deja birouri atât în Toronto și Scottsdale, cât și la București.
În mai 2016, John Chayka a fost instalat director general al echipei Arizona Coyotes din National Hochei League. devenind cel mai tânăr director general din istoria NHL, la vârsta de 26 ani, și stabilind recorduri de franciză în vânzări de bilete, rating TV, parteneriate corporative și contribuții filantropice. A condus clubul timp de 4 ani.
CITEȘTE ȘI Tranzacție: Andra Ciorici-Chelmus, cofondator UiPath, cumpără 20% din acțiunile lanțului de magazine Adinish TradingWendy's este un lanț american de restaurante de tip fast-food fondat de Dave Thomas, în 1969, în Columbus, Ohio. Astăzi este al treilea cel mai mare lanț de fast-food din lume, cu circa 7.000 de restaurante, după McDonald's și Burger King.
Tim Hortons este un lanț de cafenele și restaurante fast-food cu sediul în Toronto, Canada. Rețeaua deține peste 5.100 de unități în 13 țări.
În urmă cu doi ani, Profit.ro a anunțat că lanțul canadian de cafenele Tim Hortons, tocmai indicat atunci că și-ar fi spionat clienții, își pregătește intrarea în România.
La acel moment a fost relatat că rețeaua propune să le dea gratuit clienților o cafea și un produs de patiserie ca parte a înțelegerii în procesul în care este acuzat de spionarea acestora. O investigație a arătat că Tim Hortons a colectat datele de localizare ale clienților care-i foloseau aplicația mobilă, între 1 aprilie 2019 și 30 septembrie 2020.