Autoritatea pentru concurență din Ungaria a aplicat Wizz Air o amendă de 770.000 de euro pentru comunicare înșelătoare, a anunțat sâmbătă instituția pe site-ul său.
Instituția a declarat că Wizz Air a încălcat obligația profesională de due diligence și a fost înșelătoare în modul în care și-a descris serviciul de check-in automat și a împins consumatorii către pachete mai scumpe, transmite agenția Reuters, citată de News.ro.
Wizz Air nu a fost disponibilă imediat pentru comentarii.
Amenda vine după ce Wizz Air și-a redus estimarea profitului anual, la începutul acestei săptămâni, în urma unei scăderi cu 44% a profitului operațional din primul trimestru, parțial din cauza costurilor legate de problemele motoarelorPratt & Whitney și încheierea unor contracte de leasing unice pentru a spori capacitatea.
CITEȘTE ȘI România și Bulgaria discută opțiuni pentru fluidizarea traficului pe podul de la Vidin - presa bulgarăCompania aeriană low-cost, care zboară cu o flotă de avioane Airbus, s-a confruntat cu provocări legate de motoarele Pratt și Whitney RTX, 46 dintre avioanele sale urmând să fie reținute la sol pentru inspecții în această vară, punând constrângeri asupra capacității.
Companiile aeriene europene s-au confruntat cu o primă jumătate a anului dificilă din cauza creșterii în spirală a costurilor și a normalizării cererii clienților, după un boom inițial post-pandemie.
Air France-KLM, Lufthansa și Ryanair au raportat toate un al doilea trimestru dificil.
Wizz Air, cu sediul în Marea Britanie, a transportat 5,9 milioane de pasageri în iulie, cu un factor de încărcare de 93,8%, deoarece compania a fost nevoită să ștergă 1% din zborurile programate din cauza întreruperilor la nivel mondial.