Vânzările grupului Stellantis au urcat vertiginos în primele șase luni ale anului și au fost la doar un pas de pragul de 100 de miliarde de euro, un nivel pe care compania nu l-a atins niciodată nici după fuziune, nici înainte de aceasta, prin rezultatele membrilor săi fondatori.
Cele 14 mărci ale grupului Stellantis au realizat venituri de 98,4 miliarde euro în prima jumătate a acestui an, cu ajutorul vânzărilor care au crescut față de anul anterior, creștere veniturilor fiind de 12%. Rezultatul operațional a urcat la 14,1 miliarde euro, fiind cu 11% peste cel din 2022, iar marja operațională a fost una solidă, de 14,4%. Profitul net este cel care s-a consolidat cel mai viguros, cu 37%, ajungând la 10.9 miliarde euro. Compania spune că s-au înregistrat rezultate record care permit continuare investițiilor strategice în transformarea companiei.
„Performanța noastră remarcabilă din prima jumătate a acestui an susține, pe de o parte, sustenabilitatea noastră pe termen lung și, pe de altă parte, capacitatea noastră de a îndeplini ambițiile planului nostru Dare Forward 2030. spiritul tuturor angajaților noștri de a se angaja în acest sens fără compromisuri. transformare, protejând în același timp compania de provocările externe. Aș dori să-mi exprim recunoștința fiecăruia dintre ei și sunt mândru să pot spune că echipele obțin rezultate în toate domeniile. Prin aceasta, suntem bine poziționați pentru restul anului 2023 și ulterior”, a declarat Carlos Tavares, CEO Stellantis.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În acest moment, Stellantis este lider pe segmentul de vehicule comerciale în Europa și America de Sud, cu 30,9% și, respectiv, 26,8% cotă de piață, și numărul 1 în vânzările de BEV în Europa. Vânzările de automobile electrice și electrificate au crescut cu 24%, la un nivel de 169.000 și, respectiv, 315.000 unități.