Constructorul auto nipon Mazda a raportat o creștere de 36% a vânzărilor în România, în primele nouă luni ale anului, până la 795 de autoturisme, potrivit unui comunicat de presă al reprezentanței locale a mărcii.
În intervalul ianuarie - septembrie 2015, Mazda3 a fost cel mai bine vândut model, cu 310 autoturisme comercializate, cu 118 mai multe decât in perioada similară din 2014. De asemenea, cel mai nou SUV Mazda, CX-3, lansat pe piață în urmă cu patru luni, a fost achiziționat deja de către 80 de clienți din România.
Per total, Mazda anunță o creștere cu 36% a vânzărilor după nouă luni, pe plan local, volumul total ajungând la 795 de autoturisme. La nivelul lunii septembrie, compania a comercializat 127 de unități, ceea ce reprezintă o creștere de 79%, comparativ cu aceeași lună din 2014.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Conform datelor citate, pe segmentul autoturismelor de import, Mazda a ajuns la o cotă de piață 2%, comparativ cu 1,7%, anul trecut.
Statistica Direcției Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor /DRPCIV/ relevă faptul că, la nivelul primelor opt luni din acest an, au fost înmatriculate în România 1.413 unități Mazda, dintre care 770 erau autoturisme noi.
Sursa: Agerpres