Jumătate de milion de mașini Dacia vândute în Germania, în ultimii 12 ani. Cei mai mulți clienți Dacia sunt foști posesori de mașini second-hand

Jumătate de milion de mașini Dacia vândute în Germania, în ultimii 12 ani. Cei mai mulți clienți Dacia sunt foști posesori de mașini second-hand
scris 8 aug 2017

Dacia a atins un volum de vânzări impresionant, pe piața din Germania, la 12 ani de la intrarea pe această piață, cu modelul Dacia Logan. Luna trecută, a fost livrat modelul Dacia cu numărul 500.000 unui cetățean german. La sfârșitul lunii iulie, Dacia înregistra 501.005 autovehicule livrate în Germania.

„Dacia este o poveste de succes în Germania”, spune Uwe Hochgeschurtz, CEO-ul Renault Deutschland AG, care susține că Dacia își continuă ritmul de creștere cu o gamă de modele complet înnoită.

Urmărește-ne și pe Google News

Anul acesta, după 6 luni, Dacia a înregistrat o creștere de 24,8%, cu 38.300 de autovehicule vândute, în timp ce cota de piață a mărcii a urcat până la 1,72%.

Cei mai mulți clienți Dacia sunt foști posesori de automobile second-hand. Potrivit lui Uwe Hochgeschurz, aceștia au descoperit că pot beneficia de un confort ridicat la un preț redus și cu 3 ani de garanție. În plus, proprietarii de modele Dacia nu renunță prea repede la mașinile lor.

„Clienții Dacia sunt foarte satisfăcuți și nu vor să se despartă de mașinile lor. Mulți dintre ei conduc mașina mai mult decât media, patru sau cinci ani.”, a declarat șeful Dacia din Germania, într-un interviu. Potrivit statisticilor, 90% din proprietarii de mașini Dacia din Germania sunt persoane private, numărul fiind redus în cazul companiilor.

ANALIZĂ Cele mai vândute SUV-uri din Europa. Dacia Duster are peste 7% din piața de SUV-uri subcompacte CITEȘTE ȘI ANALIZĂ Cele mai vândute SUV-uri din Europa. Dacia Duster are peste 7% din piața de SUV-uri subcompacte

Dacia a fost lansată în Germania în 2005, însă atunci numai 2.111 de mașini au fost vândute. Apariția MCV a făcut ca doi ani mai târziu să urce vânzările la 17.548 de unități. În 2008 a fost lansat Sandero pe piața locală, iar în 2009 a urmat Programul Rabla din Germania, care a condus la recordul absolut de până acum al mărcii românești pe această piață, cu 82.000 de vehicule vândute.

În 2010 a fost introdus Duster, apoi, în 2012, Lodgy și Dokker, iar vânzările s-au menținut de atunci la un nivel ridicat, în 2016 fiind înregistrat al doilea an ca volum, după 2009. Anul 2017 va depăși nivelul de anul trecut, iar 2018 este posibil să aducă recordul, peste nivelul din 2009.

Germania este a treia piață ca mărime pentru Dacia, în acest an, după Franța și Italia. 

viewscnt
Afla mai multe despre
dacia
germania