Dacia Sandero va fi dezvăluită publicului în această toamnă, la salonul auto din Frankfurt. Până atunci, speculațiile țin loc de informații oficiale. Au apărut însă și primele fotografii spion, publicate de un utilizator de Facebook anonim, care și-a făcut un obicei din publicarea acestui gen de imagini.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Ce se știe până în acest moment despre Dacia Sandero este faptul că va avea un design absolut nou, va beneficia de noua platformă CMF a Alianței Renault Nissan, versiunea ieftină pentru segmentul B0, va fi lansat în toamnă, la Frankfurt, și va intra în showroom-uri în 2020. Ce nu se știe exact, dar există informații neoficiale de mai mult timp în acest sens, este viitorul lui Sandero Stepway.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Un posibil SUV/Crossover Dacia, separat de Sandero, care să fie o versiune ieftină a lui Captur, ar fi una dintre variante. Cealaltă ar fi să rămână Sandero Stepway. Există și o variantă intermediară, cu ambele modele pe piață. Apoi, separarea de Logan, va fi făcută cel puțin la nivel de lansare. Pentru a maximiza expunerea, cele două modele vor beneficia de momente separate și de unele diferențieri în design. Acum 7 ani, în 2012, criza i-a determinat pe cei de la Renault să-și schimbe planul și să lanseze ambele modele simultan.
Despre motorizările lui Sandero, nu există prea multe variante, motoarele fiind deja existente în portofoliul Dacia și Renault. Cel mai mic motor va fi, probabil, 1.0 TCe, nou intrat în producție la Mioveni, apoi noile dieseluri AdBlue, de 1.5 litri. Nu în ultimul rând, e posibil să primească și noua generație 1.3 TCe.
Nu în ultimul rând, vom avea un Sandero mai mare, care va ajunge aproape de VW Golf, la circa 4,30 metri, cu un portbagaj mai spațios și un confort superior la interior. Practic, poziționarea pe care Renault încearcă să o facă este să intercaleze un model Dacia, unul Renault, în ofertă, mașinile franzuzești fiind mai bine echipate și cu o calitate mai ridicată, evident mai scumpe, iar mașinile românești având spațiu mai mult și fiind mai practice. Ar fi, în sfârșit, comparabil cu ceea ce face VW și Skoda cu modelele din clase similare. În consecință, Sandero ar putea fi mai mare decât Clio, dar mai ieftin și mai slab echipat.
CITEȘTE ȘI Achizițiile de autoturisme noi, în creștere și în 2019. Dacia, avans spectaculos în ianuarie, VW scădere abruptăImaginile-spion nu sunt foarte clare, semn că au fost făcute cu un telefon neperformant, în grabă. Ele lasă la vedere doar proporțiile viitorului Sandero și câteva detalii ne esențiale.
FreD
FreD
O simulare pe calculator, realizată de jurnaliștii de la Motor.es, ne poate crea o imagine a ceea ce ar trebui să fie generația treia a lui Sandero. Faruri ce preiau o bună parte din detaliile Duster, ceva mai mici, proporționale cu dimensiunile mașinii, linii drepte, germane, dar o siluetă destul de sportivă, mult mai atractivă decât cea a actualei generații.
Simulare computerizată. SURSA: Motor.es