BYD își extinde tehnologia plug-in hybrid introdusă pe Seal 07 DM-i, care oferă o autonomie extinsă cu ajutorul propulsiei mixte, benzină – electric, pe un nou model, mai mic, cu un preț care în China ajunge la nivelului unui Logan.
BYD Seal 05 DM-i este cel mai nou model hibrid cu încărcare la priză pe care îl lansează compania chineză, având sub capotă tehnologia DM-i 5.0 PHEV, bazată pe un motor cu benzină de 1.5 litri, de 99 CP, și un motor electric de 161 CP.

3 aprilie - Eveniment Profit Health.forum - Sănătate nouă
16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Acesta din urmă este alimentat de două versiuni de baterie, una de 7,68 kWh, cealaltă de 15,8 kWh, care oferă o autonomie de 43 km sau, respectiv, 90 km. Consumul declarat de constructor este de 2,95 litri/100 km, ceea ce înseamnă că un rezervor de benzină va fi suficient pentru a parcurge 2000 de km.
BYD Seal 05 DM-i are dimensiuni specifice segmentului mediu, cu 4,78 metri lungime și 1,83 metri lățime, pe un ampatament de 2,71 metri.

Mașina va fi lansată pentru început pe piața din China, unde a fost anunțat un preț de neimaginat pentru Europa.
Versiunea cu baterie mai mică va începe de la 89.800 yuani, adică aproximativ 12.200 de dolari, iar cea cu baterie mai mare și autonomie de 2.000 de km va costa 109.800 yuani, adică aproximativ 15.000 de dolari.

BYD a prezentat anul trecut, în luna august, modelul 07 DM-i, care a bătut toate recordurile de autonomie pentru un autoturism, datorită combinației de motoare benzină – electric.
Acesta are aceeași platformă tennică, cu motorul de 1.5 litri și un motor electric ceva mai mare, de 214 CP sau, pentru versiunile de top, de 214 CP, cu două versiuni de baterie și autonomii pur electrice de 70 sau 125 km. Consumul anunțat de producător pentru acest model este un pic mai mare, 3,4 litri/100 km, iar prețul de lansare a fost de aproximativ 20.000 de dolari, de asemenea un preț foarte mic pentru o mașină de clasă E, care are 4,98 metri lungime.
Cu un rezervor mai mare, mașina reușește să parcurgă, cel puțin în teorie, 2.000 de km, dacă pleacă la drum cu bateria încărcată.

Ambele modele folosesc baterii cu chimie Litiu Fier Fosfat (LFP), care asigură un cost mai bun și o rezistență sporită la multiple cicluri de încărcare – descărcare.
