BYD nu renunță la statutul de lider al pieței globale de automobile plug-in hybrid și lansează cea mai nouă versiune a limuzinei Seal, care vine cu o combinație benzină – electric ce sfidează orice alt tip de motor, grație consumului redus și autonomiei uriașe.
BYD Seal 07 DM-i este noua denumire a sedanului produs de brandul chinez, în configurație hibridă cu încărcare la priză. Folosind denumirea comercială Seal, devenită celebră, dezvoltată ca o familie de modele, BYD propune o combinație de motor termic, motor electric și baterie care poate reprezenta în acest moment mașina cu cel mai bun raport autonomie/eficiență energetică.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Seal 07 DM-i vine cu un preț (pe piața din China) de aproximativ 20.000 de dolari și înlocuiește vechiul DM-i din gama BYD.
Mașina propune două variante de grup moto-propulsor, bazate pe un motor de 1.5 litri, aspirat și turbo, care este însoțit, într-o variantă, de un motor electric de 160 kW și, în varianta mai puternică, de un motor de 200 kW. Energia electrică este furnizată de o baterie LFP a cărei capacitate nu a fost comunicată, dar care asigură o autonomie exclusiv electrică între 70 și 125 km. În mod de rulare combinat, autonomie anunțată de producător ajunge la 2.000 km, corespunzător unui consum mediu de 3,4 litri/100 km.
Caracteristica remarcabilă a lui Seal 07 DM-i este tehnologia avansată a sistemului de propulsie. Oferă două opțiuni: un motor de 1,5 litri care produce 74 kW asociat cu un motor electric de 160 kW pentru versiunile mai ușoare și un motor turbo de 1,5 litri care furnizează 115 kW alături de un motor electric de 200 kW pentru modelele mai grele.
Aceste grupuri motopropulsoare oferă o autonomie impresionantă de 70 km și 125 km sub ciclul CLTC, cu o autonomie combinată de 2.000 km. BYD susține că are un consum de combustibil de 3,4 l/100 km. Toate modelele sunt echipate cu o baterie cu lamă BYD care utilizează chimia fosfat de fier litiu, o dovadă a tehnologiei de ultimă oră a vehiculului.
CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO Metrorex anunță unde a ajuns cu metroul spre Aeroportul OtopeniLimuzina se încadrează în segmentul E, având o lungime de 4,98 metri, cu 1,89 metri lățime și 1,49 metri înălțime, la un ampatament de 2,90 metri, care contribuie la un confort indiscutabil al pasagerilor. La interior, se remarcă grupul de ecrane de control și multimedia, cu 8,8 + 12,8 inci pe versiunea mai accesibilă, respectiv, 10,25 plus 15,6 inchi, pe versiunea de top.
Printre detaliile anunțate de constructorul auto chinez se mai regăsesc chargerul de telefon wireless, schimbătorul de viteze de cristal, trapa panoramică cu parasolar electric, sistem de parfumare a habitaclului automat, scaune nu doar încălzite, ci și ventilate.
CITEȘTE ȘI Șeful BMW atacă UE - încearcă doar "de formă" să relaxeze interzicerea motoarelor cu combustie cu ajutorul e-fuels, pe care Dacia o va folosi la Dakar. Până când vrea motoare cu combustieDin punct de vedere al tehnologiei de asistență, o noutate este sistemul de conducere autonomă DiPilot (Nivel 2), oferit standard, plus sistemele de asistență la frânarea de urgență, avertizare la coliziune frontală, menținerea benzii și altele.
În același eveniment de lansare, BYD a prezentat și noul Seal EV, un facelift avansat al modelului existent, care oferă o arhitectură pe 800 volți, grație noii platforme 3.0 Evo a mărcii. Variantele de motorizare pentru Seal electric încep de la cea mai ieftină, care are un singur motor de 170 kW, trece prin versiunea intermediară, de 230 kW, și ajunge la modelul de top, cu 390 kW și tracțiune integrală, cu două motoare.
CITEȘTE ȘI FOTO Premier Energy își atenționează clienții: Ai grijă, evită capcanele. Vin agenții de teren ai altor companii și îți spun altceva!Are de asemenea două opțiuni de baterie, de 61,44 și 80,64 kWh, cu autonomie de 510 – 650 km.