Dongfeng Motor, unul dintre foștii acționari principali ai Stellantis, și-a diminuat și mai mult participația, după vânzarea unui pachet de 1,15% din acțiuni. Tranzacția era cerută de acordurile încheiate la momentul fuziunii dintre PSA și FCA.
Chinezii de la Dongfeng Motor, companie care a investit decisiv în fosta Peugeot SA (PSA Group) și a contribuit major la ieșirea acestei companii din criză, a rămas unul dintre acționarii importanți, dar cu o cotă mult diminuată, după ce a fost nevoită să vândă un nou pachet de acțiuni. Potrivit anunțului companiei, acțiunile vândute au însumat 1,15% din Stellantis, iar valoarea încasată a fost de 600 de milioane de euro. În acest fel, se încheie procesul de vânzare a unui total de 36,1 milioane de acțiuni Stellantis, pe care Dongfeng și l-a asumat la momentul semnării documentelor de fuziune dintre PSA Group și Fiat Chrysler. Vânzarea era necesară pentru obținerea unor acorduri de neconcurență pe piața din SUA, iar termenul limită pentru vânzare era finalul lui 2022. Nu a fost anunțat noul acționar al Stellantis, însă un acord anterior prevedea ca pachetul de acțiuni să poat fi răscumpărat chiar de companie.
În acest moment, Dongfeng mai deține 4,5% din Stellantis, iar clauzele de fuziune interzic o altă vânzare timp de 90 de zile.
Acționarii principali ai Stellantis sunt, în acest moment Exor, cu 14,4%, (familia Agnelli, foștii proprietari ai Fiat), FFP, cu 7,2% (familia Peugeot) și Bpi France, cu 6,2% (statul francez).
Dongfeng este acționar al PSA încă din 2014, ca urmare a unei investiții menite să susțină restructurarea companiei în urma crizei financiare globale. Chinezii au cumpărat în 2014 acțiuni PSA de la familia Peugeot, care deținea 25%, în valoare de 800 milioane de euro, o achiziție similară fiind făcută de statul francez, fiecare primind aproximativ 14% din acțiunile companiei.
Stellantis s-a înființat oficial pe 16 ianuarie 2021, iar prețul acțiunilor sale s-a apreciat cu 41% de atunci.