Ascensiunea jucăriei fenomen Labubu - câți bani aduce chinezilor INFOGRAFIC

Producătorul chinez de jucării Pop Mart și-a dublat veniturile în 2024, ajungând la 1,8 miliarde dolari, odată cu creșterea popularității personajului Labubu.
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
Ascensiunea jucăriei fenomen Labubu - câți bani aduce chinezilor INFOGRAFIC

CEO-ul Pop Mart, Wang Ning, spune că va fi „destul de ușor” ca veniturile companiei să ajungă la 4,2 miliarde dolari în 2025, mai mult decât dublu față de 2024.

Pop Mart, brandul chinez de figurine colecționabile extrem de populare, a cunoscut o creștere explozivă a veniturilor în ultimii ani, datorită succesului răsunător al personajului Labubu.

La Cocoș deschide un hypermarket într-un nou oraș: De la avion de linie la navetă spațială! CITEȘTE ȘI La Cocoș deschide un hypermarket într-un nou oraș: De la avion de linie la navetă spațială!

Graficul prezentat de VisualCapitalist ilustrează creșterea veniturilor Pop Mart între 2018 și 2024, pe baza rapoartelor anuale ale companiei, precum și estimarea pentru 2025 făcută de Wang Ning.

Vânzările Labubu alimentează explozia veniturilor

Veniturile anuale ale Pop Mart s-au mai mult decât dublat după lansarea colecției Labubu, în octombrie 2023. Compania se așteaptă ca acestea să se dub­leze din nou în 2025.

ULTIMA ORĂ Gigant global cumpără unul dintre cei mai mari producători de înghețată din România CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Gigant global cumpără unul dintre cei mai mari producători de înghețată din România

Veniturile Pop Mart (milioane USD):

2021 – 707

2022 – 669

2023 – 887

2024 – 1.800

2025 (estimare) – 4.200

Conducerea Pop Mart consideră că atingerea pragului de 4,2 miliarde dolari în 2025 va fi un obiectiv realist, succesul fiind susținut în mare parte de vânzările Labubu, devenite o senzație pe rețelele sociale.

Viralitatea Labubu pe rețelele sociale

Labubu nu este doar un personaj colecționabil, ci a devenit o icoană pop-culture. Clipurile cu fani care stau la cozi în fața magazinelor Pop Mart sau care filmează momentul în care deschid cutiile Labubu au devenit virale pe platformele de social media.

 Oprah vine în premieră în România CITEȘTE ȘI Oprah vine în premieră în România

Succesul acestei strategii se bazează pe modelul „blind box”: cumpărătorii nu știu ce tip de Labubu primesc până nu deschid cutia.

Această incertitudine îi determină pe fanii dedicați să cumpere multiple cutii pentru a găsi versiunea dorită, experiența fiind adesea împărtășită online prin videoclipuri cu reacții – de la dezamăgire la entuziasm exploziv.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Citeste in continuare
Imobil de prestigiu situat pe strada Emanoil Porumbaru
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
2.600.000 €
Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0889 +0.0005+0.01 %
1 USD4.3489 -0.0153-0.35 %
1 GBP5.8416 -0.0230-0.39 %
1 CHF5.5096 +0.0297+0.54 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Playtech.ro
APARTAMENT 2 CAMERE - FLOREASCA - GRADINA INTERIOARA - COMISION 0%
  • {literal}{/literal} dormitor
  • {literal}{/literal} baie

De vânzare
216.408 €
Cele mai citite