Aqurate, platformă SaaS care crește conversiile din eCommerce prin personalizare bazată pe Inteligență Artificială (AI), transmite că a încheiat anul 2023 cu venituri lunare recurente (MRR) de trei ori mai mari și cu de cinci ori mai mulți clienți în rândul magazinelor online relevante din România.
Reprezentanții Aqurate mizează pe o creștere constantă a veniturilor recurente lunare, respectiv triplare, și în 2024, an în care proiectul va fi extins și la nivel internațional.
„Am încheiat un an de creștere și mizăm pe o evoluție constant pozitivă și în 2024”, declară Vlad Marincaș, CEO și cofondator Aqurate.
Aqurate, platformă SaaS bazată pe inteligență artificială care ajută companiile din eCommerce să își folosească datele pentru a crește, a fost fondată în 2019 de Vlad Marincaș, Tudor Goicea, Lisardo Erman si Raul Mazilu. Platforma a atras, până în prezent, finanțări în valoare de aproximativ 500.000 de euro.