Autoritatea executivă a Uniunii Europene a aprobat afacerea în valoare de 13,25 miliarde de dolari fără a impune vreo condiție.
Comisia Europeană a considerat că cele două companii dețin „poziții moderate” pe piața din Spațiul Economic European și că advertiserii vor continua să aibă alternative.
Autoritatea de reglementare a mai menționat costurile reduse de schimbare a furnizorului și contractele pe termen scurt drept factori cheie care susțin o aprobare necondiționată.
Din firma care va rezulta în urma afacerii, 60,6% va reveni acționarilor Omnicom, iar 39,4% va merge la acționarii Interpublic.
Anunțată în decembrie 2024, tranzacția îi permite celui de-al treilea cel mai mare cumpărător de publicitate din lume să dețină al patrulea cel mai mare jucător de pe piață.
Noua entitate va deveni cea mai mare agenție de publicitate din lume și va putea concura mai bine pe această piață cu marile companii de tehnologie americane.
Conglomeratul american de publicitate și marketing Omnicom Group deservește peste 5.000 de clienți în 70 de țări.
La rândul său, The Interpublic Group of Companies este o companie de publicitate americană, pe piață din 1930, cotată astăzi la bursă.















