Ministerul Agriculturii va lansa pe 26 octombrie, la complexul Romexpo din București, campania "Alege oaia", pentru a-i determina pe consumatori să manifeste mai mult interes pentru carnea de oaie.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
"Prin această campanie se urmărește valorificarea producțiilor agro-alimentare provenite de la ovine, creșterea valorii de export prin produse prelucrate, atragerea forței de muncă în sectorul de prelucrare a cărnii și a produselor din carne de oaie, dar și păstrarea tradițiilor privind preparatele culinare din această specie, în special în zonele montane", se arată în comunicatul ministerului.
Ministrul Agriculturii s-a remarcat prin mai multe afirmații amuzante despre oaie, după ce Profit.ro a anunțat că ministrul Turismului se gândește să înlocuiască frunza de pe brandul turistic al României cu o oaie.
CITEȘTE ȘI Plecat de la Becali și ajuns în Emiratele Arabe Unite, Laurențiu Reghecampf închiriază de la statul român pe 5 ani o fermă de oiÎn cadrul târgului INDAGRA 2017, oierii vor aduce mai multe rase de oi pentru a le prezenta publicului și vor oferi gratuit, spre degustare, tocăniță și pastramă, gătite chiar la fața locului după rețete tradiționale, pentru a convinge cât mai mulți vizitatori să încerce preparatele din carne de oaie.
”Se dorește sprijinirea crescătorilor autohtoni de ovine și înființarea unei piețe de Gross care va constitui un intermediar între crescătorii de ovine și canalele de comercializare (retail și magazine de proximitate)”, se mai arată în comunicatul ministerului.
Campania de informare și promovare “Alege Oaia!” se va desfășura la nivel național pe o durată de trei luni și are ca principal scop încurajarea consumului de carne și produse din carne de oaie pe tot parcursul anului.
În acest scop a fost creată și o pagină de Facebook cu numele ”Alege oaia!”.