Șase dintre cei mai mari 10 achizitori de startup-uri la nivel global sunt bazați în Silicon Valley, relevă datele analizate de Profit.ro.
Microsoft a raportat venituri și profituri care au depășit estimările în primul trimestru fiscal, în timp ce afacerea sa de infrastructură cloud Azure a avut o creștere mai rapidă decât cea prognozată, transmite CNBC.
Ești gata să cucerești orice drum? Toyota Land Cruiser, cu o istorie de peste 70 de ani și o reputație de neegalat, se întoarce în varianta sa cea mai puternică și avansată de până acum, pregătită să redefinească standardele SUV-urilor de lux.
Fryday, lanț românesc de fast-food fondat de suceveanul Lucian Florea, numără 12 restaurante în momentul de față în orașe precum Oradea, Craiova, Alba Iulia, București, Arad, Timișoara, Iași, Pitești, Galați, Vaslui și Târgu Mureș. Primul restaurant Fryday a fost inaugurat în urmă cu 5 ani, în Suceava.
Mustafa Tiftikçioğlu, CEO Garanti BBVA România, vine la Profit Financial.forum, programat să fie organizat de Profit.ro pe 28 noiembrie.
Lanțul american de restaurante de tip fast-food Popeyes, a cărui intrare în România a fost anunțată în premieră de Profit.ro, vrea să deschidă peste 80 de restaurante până în 2033.
Compania care operează lanțul KFC vizează pe mai departe creșterea, accentul urmând să fie pus pe restaurantele drive-thru. „Poți să fii aproape de comunități”, spune CEO-ul Sphera Călin Ionescu.
Fabrica Stada de la Turda, reprezentând o investiție de peste 70 de milioane de euro, de-abia lansată, va produce anul viitor cel puțin 50 de milioane de cutii de medicamente, a declarat pentru Profit.ro Mihai Fugarevici, directorul general al Stada România.
Acțiunile Meta, proprietarul Facebook și Instagram, au scăzut cu 2% după ce compania a raportat rezultate financiare în al treilea trimestru în care a raportat un număr sub așteptări al numărului persoanelor active zilnice, transmite CNBC.
Fashion Days, unul dintre cei mai mari retaileri online de modă din România, anticipează vânzări de 157 milioane de lei pe perioada evenimentului shopping Black Friday, în creștere cu 15% față de ediția precedentă, transmite Cristina Pîrjol, CEO-ul retailerului.