Superbet Group anunță oficial că urmează să elimine toate panourile de publicitate stradală care conțin mesaje comerciale, măsură care se va implementa pe întreg teritoriul țării, în prima parte a acestui an. Grupul precizează că va păstra doar mesaje outdoor care promovează jocul responsabil și își asumă angajamentul de a nu avea nicio formă de panouri de publicitate stradală, indiferent de mesaj sau dimensiune, pe o rază de 100 de metri față de instituțiile de învățământ liceale. Grupul consideră că industria jocurilor de noroc din România funcționează într-un cadru complex de reglementări, fiind în deplină conformitate cu legislația la nivel național și european și precizează că va colabora, în mod transparent, cu toate entitățile implicate în procesele decizionale care vizează domeniul său de activitate.
”Superbet, în calitate de lider al industriei de pariuri sportive din România, își asumă dezvoltarea unei strategii sustenabile de business, în care jocul responsabil și implicarea în comunitate reprezintă repere prioritare. Compania noastră încurajează un dialog constant și deschis cu autoritățile care reglementează domeniul de activitate al jocurilor de noroc, precum și cu experți, locali și internaționali, în politici de joc responsabil și sustenabilitate”, precizează Superbet Group.
Grupul transmite că vor fi eliminate panourile publicitare cu mesaje comerciale, urmând să fie păstrate doar cele care promovează jocul responsabil.
”În acest context, dorim să facem publică decizia noastră de a elimina toate mesajele comerciale din panourile publicitare stradale, acțiune ce se va finaliza în prima jumătate a acestui an. În perioada imediat următoare, Superbet va începe procesul de eliminare a acestor panouripublicitare, urmând a păstra doar mesaje outdoor care promovează jocul responsabil. De asemenea, în virtutea acestui demers de auto-reglementare, unic în piața din România, ne asumăm angajamentul de a nu avea nicio formă de panouri de publicitate stradală, indiferent de mesaj sau dimensiune, pe o rază de 100 de metri față de instituțiile de învățământ liceale”, subliniază reprezentanții Superbet.
Grupul Superbet consideră că industria jocurilor de noroc din România funcționează într-un cadru complex de reglementări, fiind în deplină conformitate cu legislația la nivel național și european. De aceea, ne asumăm angajamentul de a colabora, în mod transparent, cu toate entitățile implicate în procesele decizionale care vizează domeniul nostru de activitate.
Plenul Senatului a votat, miercuri, cu 80 de voturi "pentru" și două abțineri, proiectul de lege depus de PNL prin care publicitatea la jocuri de noroc se va putea face doar în intervalul 23.00 și 6.00. Prin proiect, se interzice total reclama și publicitatea pentru jocuri de noroc, pentru operatorii care nu dețin licență de funcționare și se interzice orice formă de comunicare comercială audiovizuală pentru activitățile de jocuri de noroc, prezentate sau recomandate de personalitățile din diverse domenii.
Proiectul urmează să intre în dezbaterea Camerei Deputaților, care este for decizional în acest caz.
Deputatul PNL Adrian Cozma, unul dintre inițiatorii legii privind interzicerea publicității la jocuri de noroc, a admis că publicitatea poate fi totuși permisă atunci când au loc meciuri de fotbal.
“Am spus și rămân la ideea că putem discuta despre sport, despre fotbal. Când va ajunge proiectul de la Senat, eu vă voi invita să discutăm împreună cu colegii care sunt implicați în acest proiect și vă promit că aici, vă spun de acum că există flexibilitate, că într-adevăr, în timpul jocurilor sportive, da, aici putem discuta, însă pe stradal nu putem discuta. Aici e o chestiune de civilizație, de percepție. Turiștii care vin la noi și văd public 80% din panourile publicitare, văd pariuri sportive și jocuri și cazinouri de tot felul. Asta nu e în regulă., a afirmat Adrian Cozma la Prima News.
“Am spus și rămân la ideea că putem discuta despre sport, despre fotbal. Când va ajunge proiectul de la Senat, eu vă voi invita să discutăm împreună cu colegii care sunt implicați în acest proiect și vă promit că aici, vă spun de acum că există flexibilitate, că într-adevăr, în timpul jocurilor sportive, da, aici putem discuta, însă pe stradal nu putem discuta. Aici e o chestiune de civilizație, de percepție. Turiștii care vin la noi și văd public 80% din panourile publicitare, văd pariuri sportive și jocuri și cazinouri de tot felul. Asta nu e în regulă”, a afirmat Adrian Cozma la Prima News.
Prin proiectul de lege adoptat de către Senat este interzisă total reclama și publicitatea pentru jocuri de noroc, pentru operatorii care nu dețin licență de funcționare și se interzice orice formă de comunicare comercială audiovizuală pentru activitățile de jocuri de noroc, prezentate sau recomandate de personalitățile din diverse domenii.
Președinta interimară a Senatului și una dintre inițiatoarele propunerii legislative Alina Gorghiu a explicat, miercuri în plen, că prin proiectul de lege „tinerii și adulții nu vor fi expuși, în timpul zilei, la niciun fel de reclamă privind pariurile”. „Singura excepție este cea legată de transmisiunile sportitive în direct, doar însoțite de mesajul: Fii responsabil!”, a mai precizat senatoarea PNL.
Ea a mai arătat că, prin propunerea de lege, a fost diminuată dimensiunea panourilor publicitare la 30 de metri și este interzisă promovarea, în premii, cu bani și buniri materiale, pentru această formă de publicitate.
Camera Deputaților este for decizional pe proiectul de lege care este înregistrat în Parlament în procedură de urgență.