Tranzacție hotelieră: Schimbarea de strategie după mulți ani și rebranduirea au avut succes. Mercure Unirii, anunțat de Profit.ro ca scos pe piață - cumpărat de Orbis, cel mai mare operator din Europa de Est, cu peste 11 milioane euro

Tranzacție hotelieră: Schimbarea de strategie după mulți ani și rebranduirea au avut succes. Mercure Unirii, anunțat de Profit.ro ca scos pe piață - cumpărat de Orbis, cel mai mare operator din Europa de Est, cu peste 11 milioane euro
scris 3 iul 2018

Fostul hotel Royal din zona Unirii din București a fost cumpărat de grupul Orbis, cel mai mare operator hotelier din Europa de Est, cu peste 11 milioane de euro. În februarie, Profit.ro a anunțat că proprietarii hotelului au schimbat strategia, nereușind să-l vândă cu 17 milioane de euro, așa cum au încercat în ultimii ani. L-au modernizat, l-au afiliat la brandul Mercure și l-au scos din nou la vânzare, dar au mai redus din pretenții și au cerut 14 milioane de euro.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Contractul a fost convenit la un preț de 11,35 milioane euro.

Urmărește-ne și pe Google News

Hotelul Royal a fost afiliat în vara anului trecut la brandul Mercure, fiind a doua unitate cu acest nume din România. Rebranduirea a fost operată la sfârșitul primului semestru din 2017, după ce hotelul a fost renovat complet și adaptat la standardele de brand. Royal va intra, astfel, în AccorHotels, una din cele mai mari rețele hoteliere din lume, cu peste 4.500 de hoteluri care cumulează mai mult de 500.000 de camere și 17 branduri worldwide.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Mercure București Unirii va avea 97 de camere și apartamente, a declarat anterior pentru Profit.ro Frank Reul, Area General Manager al Accor pentru România, Macedonia și Bulgaria înainte de afilierea hotelului la brandul internațional.

Hotelul Royal din zona Unirii se va afilia la brandul Mercure CITEȘTE ȘI Hotelul Royal din zona Unirii se va afilia la brandul Mercure

Proprietarii hotelului, oameni de afaceri români, îl scoseseră la vânzare cu 17 milioane de euro în urmă cu cinci ani, dar n-au reușit să îl vândă din cauza pretențiilor financiare exagerate, așa cum se întâmplă cu mulți hotelieri români, care uită că au investit, totuși, pe piața din București și nu pe cea din Londra sau New York.

Acum, cu un nume nou și proaspăt renovat, noul Mercure a fost scos la vânzare mai ieftin.

Grupul hotelier Orbis este cel mai mare lanț de hoteluri din Polonia și Europa Centrală și de Est, având 126 de unități.

Hotelurile operează sub brandurile Sofitel, Pullman, M Gallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles și ibis budget.

Anul trecut, grupul hotelier a avut un profit de 110,3 milioane euro, cu 20% mai mare față de 2016.

La începutul anului, Orbis a deschis Ibis Styles Arad, primul hotel sub acest brand din România.

viewscnt
Afla mai multe despre
hotel mercure
royal
unirii
vanzare