Portal de turism: După atentatele din Paris vânzările de vacanțe au scăzut cu 10% pe toate destinațiile externe

Portal de turism: După atentatele din Paris vânzările de vacanțe au scăzut cu 10% pe toate destinațiile externe
scris 26 nov 2015

Atentatele din Paris, unde în urmă cu două săptămâni au murit 130 de oameni, au afectat emoțional turiștii români, o parte dintre ei renunțând să mai plece în vacanțe în străinătate. Una dintre cele mai mari agenții de turism online se confruntă în ultimele 13-14 zile cu scăderi ale vânzărilor de aproximativ 10% pe toate destinațiile.

Chiar dacă cele mai mult are de suferit Parisul, unde mulți potențiali turiști evită acum să mai meargă, nici Londra, Roma sau alte capitale europene nu mai sunt considerate sigure de unii dintre cei care vor să plece în vacanțe. "Anul ăsta e turbată piața, după evenimentele care s-au întâmplat în ultima perioadă", a declarat pentru Profit.ro Stefan Iervolino, directorul general și proprietarul agenției de turism online Fly Go.

Urmărește-ne și pe Google News

El a observat deja că vânzările au scăzut, în general, cu 10% după atentatele din Paris și că unii turiști, chiar dacă nu renunță la vacanțe, înlocuiesc marile capitale, în care se tem să mai plece, cu regiuni mai puțin aglomerate, pe care le consideră mai sigure. Iervolino crede că, din acest motiv, anul viitor va crește numărul de turiști români pe destinații precum Toscana, Sicilia, Sardinia, Provence, Corsica sau Malaga, și nu doar pentru sejururi, ci și pentru city break-uri. Până acum, cele mai căutate oferte de city break erau la Paris, Londra și Roma.

Iervolino a precizat că în orașele mari scăderile au fost mai ample decât pe medie, iar cele mai afectate au fost vânzările de vacanțe în Capitala Franței.

Directorul agenției spune că sunt semne că nici Turcia nu mai e o destinație în care românii să-și facă vacanțele într-un număr atât de mare precum în anii anteriori, din cauza tensiunilor din această țară. De această situație ar putea profita Grecia, Italia sau Croația.

Firma Fly Go Voyager, cu două linii de business - portalul fly-go.ro și două agenții clasice în Capitală, una pe Calea Moșilor și alta în Pipera, a vândut anul trecut vacanțe pentru câteva zeci de mii de turiști și a realizat  o cifră de afaceri de 18 milioane de euro și un profit net de aproape 700.000 de euro. Agenția este prezentă, exclusiv online, și pe piețele din Italia și Spania.

viewscnt
Afla mai multe despre
turism
vanzari
online
atentate
paris