Proprietarii fostului hotel Royal din zona Unirii din București au schimbat strategia, nereușind să-l vândă cu 17 milioane de euro, așa cum au încercat în ultimii ani. L-au modernizat, l-au afiliat la brandul Mercure și l-au scos din nou la vânzare, dar au mai redus din pretenții și cer acum 14 milioane de euro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Hotelul Royal a fost afiliat în vara anului trecut la brandul Mercure, fiind a doua unitate cu acest nume din România. Rebranduirea a fost operată la sfârșitul primului semestru din 2017, după ce hotelul a fost renovat complet și adaptat la standardele de brand. Royal va intra, astfel, în AccorHotels, una din cele mai mari rețele hoteliere din lume, cu peste 4.500 de hoteluri care cumulează mai mult de 500.000 de camere și 17 branduri worldwide.
Mercure București Unirii va avea 97 de camere și apartamente, a declarat pentru Profit.ro Frank Reul, Area General Manager al Accor pentru România, Macedonia și Bulgaria înainte de afilierea hotelului la brandul internațional.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Proprietarii hotelului, oameni de afaceri români, îl scoseseră la vânzare cu 17 milioane de euro în urmă cu cinci ani, dar n-au reușit să îl vândă din cauza pretențiilor financiare exagerate, așa cum se întâmplă cu mulți hotelieri români, care uită că au investit, totuși, pe piața din București și nu pe cea din Londra sau New York.
Acum, cu un nume nou și proaspăt renovat, noul Mercure a fost scos la vânzare cu mai ieftin.
Contractul semnat cu Mercure este unul de management, ceea ce înseamnă că lanțul hotelier asigură și conducerea hotelului.