Disney evaluează o posibilă ofertă pentru Twitter, Salesforce.com lucrează cu Bank of America la același plan

Disney evaluează o posibilă ofertă pentru Twitter, Salesforce.com lucrează cu Bank of America la același plan
Profit.ro
Profit.ro
scris 26 sep 2016

Compania americană Walt Disney lucrează cu un consilier financiar evaluând o posibilă ofertă pentru Twitter, arată surse citate de Bloomberg.  Și Salesforce.com lucrează cu Bank of America la o posibilă ofertă.

Vineri, acțiunile Twitter s-au scumpit cu 14% la bursa din New York, depășind pragul de 21 dolari, după ce în piață au apărut informații legate de o posibilă vânzare a companiei.

Urmărește-ne și pe Google News

CNBC a relatat, citând surse neprecizate, că vânzarea nu este iminentă, însă Twitter ar putea primi în curând o ofertă, pe lista potențialilor cumpărători fiind Salesforce.com Inc și compania Alphabet Inc, controlată de Google.

Twitter nu a comentat informația.

După apariția informațiilor, acțiunile Twitter s-au apreciat cu 14%, la 21,28 dolari, la deschiderea bursei din New York. În ultimul an, titlurile companiei pierduseră 30% din valoare.

UE vrea ca motoarele de căutare precum Google sau Bing să plătească pentru a utiliza știri de presă CITEȘTE ȘI UE vrea ca motoarele de căutare precum Google sau Bing să plătească pentru a utiliza știri de presă

După listarea companiei la bursă în noiembrie 2013, la un preț de 26 dolari pe acțiune, Twitter s-a confruntat cu creșterea lentă a numărului de utilizatori și cu încetinirea majorării veniturilor.

În al doilea trimestru din acest an, Twitter a înregistrat o creștere a veniturilor cu 20%, cea mai slabă rată de creștere a companie până acum și al optulea trimestru la rând de încetinire a avansului.

După numirea în funcția de director general a lui Jack Dorsey, în 2015, Twitter a încercat să revigoreze afacerile mizând pe conținut video și pe facilitarea postării de mesaje scurte.

Săptămâna trecută, Twitter a introdus primul său live-stream de la un meci de fotbal american, cu o audiență medie de 243.000 de vizualizări pe minut.

Totuși, numărul este foarte mic comparativ cu audiența de 15,4 milioane de telespectatori care au urmărit meciul la televizor, pe canalele CBS și NFL Network.

Facebook Messenger permite plata cumpărăturilor direct din aplicație CITEȘTE ȘI Facebook Messenger permite plata cumpărăturilor direct din aplicație

Însă transmisiunea meciului este doar un prim pas în strategia Twitter de a miza pe conținutul video. Twitter intenționează să transmită în direct și dezbaterile dinaintea alegerilor prezidențiale.

Totuși, problemele Twiter au generat tot mai multe discuții despre o posibilă preluare, mai ales în condițiile în care apar tot mai multe fuziuni și achiziții pe piața companiilor din sectorul Internet. 

viewscnt
Afla mai multe despre
twitter
actiuni
bursa