Retailerul de modă LPP, care operează brandurile Reserved, Cropp, Mohito, House și Sinsay, cel mai mare din Polonia, confirmă că își va dubla capacitatea de depozitare din România, operațiune anunțată anterior de Profit.ro, precizând că finalizarea lucrărilor și punerea în funcțiune a noii facilități sunt programate pentru al treilea trimestru al acestui an.
Înainte de a fi prezentată aici, informația fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Acum, compania își argumentează decizia prin importanța tot mai mare a pieței românești în vânzările de e-commerce, precum și prin faptul că dublarea depozitului îi va permite să gestioneze comenzile online ale clienților atât din România, cât și din țările vecine, inclusiv Bulgaria, unde intenționează să lanseze vânzări online în acest an.
"Decizia de extindere a facilității existente a fost dictată de rolul crescând al pieței locale în ceea ce privește vânzările de e-commerce ale grupului. Lucrările legate de extinderea depozitului nostru în România sunt deja foarte avansate. După finalizarea lor, vom avea spațiul de depozitare dublat, pe una dintre piețele cu cea mai rapidă creștere în ceea ce privește vânzările online ale mărcilor noastre", spune Sylwester Dmytriwski, Director Regional Logistics Networks LPP.
Extinderea depozitului în România este, alături de depozitul de comerț electronic din Rusia și centrul de distribuție din Polonia (la Brześć Kujawski), o altă investiție care vizează consolidarea și dezvoltarea logisticii LPP.
"Europa de Sud-Est rămâne o regiune importantă pentru noi, și în ceea ce privește vânzările online. Una dintre piețele de comerț electronic cu cea mai rapidă creștere din această parte a continentului este România, care a devenit a doua țară după Polonia cu cea mai mare parte din veniturile online ale grupului nostru. Sperăm că revigorarea în acest canal, în special în România, va continua și că dublarea spațiului existent de depozit va consolida și mai mult această tendință", adaugă Sylwester Dmytriwski.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Grupul Uniqa, al doilea asigurător din Austria, la un pas de achiziția clădirii de birouri The Light One de la Ion Rădulea LPP, controlat indirect de familia lui Marek Piechocki – unul dintre cei mai bogați polonezi, s-a extins puternic pe piața românească în ultimii ani, ajungând, în prezent, să gestioneze 60 de magazine sub cele cinci branduri ale sale. În urmă cu un an, retailerul a inaugurat un centru de distribuție în suprafață de 22.000 de metri pătrați în parcul logistic WDP din Ștefăneștii de Jos, măsură care i-a permis să livreze comenzile clienților din sud-estul Europei la o zi de la tranzacție.
Recent, LPP a semnat un precontract de închiriere cu WDP pentru încă aproape 22.000 de metri pătrați, pe o perioadă de 9 ani, după ce comenzile online au crescut în contextul pandemiei. Tranzacția a fost intermediată de Colliers International.
Depozitul urmează să fie construit în urma unei investiții de peste 13 milioane de euro, potrivit calculelor Profit.ro bazate pe investiții similare realizate de WDP. Cu o suprafață închiriată de circa 44.000 de metri pătrați, LPP intră în topul retailerilor de modă cu cele mai mari depozite în România, după eMAG/Fashion Days.