Cel mai nou retailer turc intrat în România, anunțat recent de Profit.ro, vrea să ajungă în 3 ani la o rețea de 15 magazine pe piața locală

Cel mai nou retailer turc intrat în România, anunțat recent de Profit.ro, vrea să ajungă în 3 ani la o rețea de 15 magazine pe piața locală
scris 28 dec 2017

Grupul turc Br Magazacilik Ticaret, care include magazinele Beymen și Altınyıldız Classics, retailerul Ran Group, care deține propriul brand de încălțăminte "Ranello", dar și o rețea de cafenele și restaurante, despre care Profit.ro a anunțat recent că a intrat în România, vrea să ajungă într-un interval de 3 ani la o rețea de 15 magazine proprii pe piața locală, conform presei din Turcia.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Grupul turc a intrat în România cu brandul  AC & CO.

Urmărește-ne și pe Google News

Conform sursei citate, grupul indică una dintre cele mai rapide creșteri a unui brand turcesc în comerțul cu amănuntul.

Grupul, cu sediul în Izmir, a fost înființat în 1952, în principal pentru vânzarea cu amănuntul a unor linii specializate de îmbrăcăminte și accesorii.

Tranzacție: FUCHS, cel mai mare producător independent de lubrifianți, a cumpărat afacerea distribuitorului din România CITEȘTE ȘI Tranzacție: FUCHS, cel mai mare producător independent de lubrifianți, a cumpărat afacerea distribuitorului din România

În prezent, grupul are 137 de magazine Altınyıldız Classics, 54 de magazine Beymen, 13 magazine de încălțăminte Ranello, dar și 13 restaurante.

Planul asumat este extinderea operațiunilor globale de vânzare cu amănuntul la 400 de magazine în următorii 2 ani.

Grupul are peste 1.200 de angajați și circa 2 milioane de clienți anual.

În România, grupul va încerca să concureze cu conaționalii de la LC Waikiki, retailerul intrat în România în 2009 și ajuns astăzi la o rețea locală de 22 de magazine în București și alte orașe din țară.

viewscnt
Afla mai multe despre
retailer
magazine
turc