Cosmetic Plant, afacere de familie deschisă în Cluj-Napoca de o farmacistă, își ridică afacerile la 1,5 milioane euro cu produse de protecție solară și ȋngrijirea părului

Cosmetic Plant, afacere de familie deschisă în Cluj-Napoca de o farmacistă, își ridică afacerile la 1,5 milioane euro cu produse de protecție solară și ȋngrijirea părului
scris 1 aug 2017

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a avut, ȋn primele șase luni din 2017, o cifră de afaceri cu 15% mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut. Gamele care au ȋnregistrat cele mai mari creșteri ȋn primul semestru au fost cele de protecție solară, LiftUp și gama pentru ȋngrijirea părului.

Cifra de afaceri ȋn perioada ianuarie-iunie 2017 a ajuns la circa 6,8 milioane lei (1,5 milioane de euro), comparativ cu 6 milioane de lei (1,33 milioane de euro), ȋn aceeași perioadă a anului trecut.

Urmărește-ne și pe Google News

Ȋn ceea ce privește exporturile, cel mai important progres a avut loc ȋn Ungaria, unde vȃnzările au crescut cu aproape 40% față de primul semestru din 2016, ca urmare a listării produselor Cosmetic Plant ȋn noi farmacii independente, lanțuri de farmacii și la alți distribuitori.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
FOTO Kaufland România lansează un nou concept de open mall pentru galeriile comerciale: este startul pentru \ CITEȘTE ȘI FOTO Kaufland România lansează un nou concept de open mall pentru galeriile comerciale: este startul pentru "mall-urile" noastre!

Ȋn următoarea perioadă, investițiile sunt concentrate pe implementarea unui proiect de retehnologizare ȋnceput anul acesta și finanțat ȋn totalitate din resurse proprii. Compania și-a propus achiziționarea unui nou utilaj automat, care ar urma să eficientizeze și să dinamizeze procesul de producție.

„Referitor la planurile pentru a doua jumătate a anului, pregătim lansarea unei noi game, cu produse care nu au existat pȃnă acum ȋn portofoliul Cosmetic Plant și care sunt destinate unui public nou pentru compania noastră”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Compania ȋși păstrează targetul de 10% creștere stabilit la ȋnceputul anului. Astfel, ȋși propune ca businessul să ajungă la o valoare de 11,5 milioane de lei (2,5 milioane de euro) față de 10,4 milioane de lei (2,3 milioane de euro), realizat ȋn 2016.

Compania este prezentă la nivel național în rețelele Cora – România Hypermarche, Auchan, Carrefour, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena și Remedia, diverse farmacii independente, Plafar și alte magazine naturiste din țară. Produsele companiei sunt prezente și pe plan extern în țări precum Ungaria, Iordania, Liban, Republica Moldova, Grecia, Portugalia, Spania, Franța sau Cipru.

Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuți producători de produse cosmetice din România,  este o afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca de către farmacista Ileana Mestereste.

viewscnt
Afla mai multe despre
cosmetic plant
cosmetice