Retailerul polonez de tip discount Pepco, care vinde haine, accesorii și decorațiuni pentru casă, aflat pe piața locală de 3 ani, a înregistrat anul trecut un profit net de aproape 54 milioane de lei, de 22 ori mai ridicat față de anul precedent, în condițiile unei creșteri de aproape 400% a afacerilor.
Afacerile companiei Pepco, parte a holdingului sud african Pepkor, au totalizat anul trecut peste 335 milioane de lei, de 5 ori mai mari față de 2015, când au fost de aproximativ 69 milioane de lei.
Pepco a înregistrat anul trecut un profit net de 22 ori mai mare față de 2015, când a avut un câștig net de aproximativ 2,5 milioane de lei.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Anul trecut compania avea 806 angajați.
Pepco a deschis primele magazine în România la sfârșitul anului 2014, iar în prezent deține 129 de unități la nivel național.
Rețeaua acoperă toată țara, iar magazinele sunt amplasate pe lângă retaileri mari, precum Kaufland, dar și în cadrul unor mall-uri sau galerii comerciale, cum sunt Mega Mall București, centrul comercial Arcade București și Ploiești Shopping City.
Compania a deschis primul magazin Pepco în Polonia, în 2004, după care s-a extins în Cehia, Slovacia, Ungaria și România, iar anul acesta urmează Croația și Slovenia.
Pepco este parte a holdingului de investiții sud-african Pepkor de 13 ani și a grupului Steinhoff International Holdings Limited de 3 ani. Pepkor are o rețea de peste 4.000 de magazine sub mai multe branduri, precum Pepco, Pep, Ackermans, Macdan și Best&Less, și aproximativ 38.000 de angajați.