Marca Trilulilu, principal acționar al firmei care operează aplicația românească de muzică Zonga, a fost scoasă la vânzare simultan cu toate drepturile asupra domeniului de internet, incluzând site, conținut, baza de date.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Sergiu Biriș, fondatorul Trilulilu, spune pentru Profit.ro că vânzarea mărcii a fost decisă în contextul în care au fost primite mai multe oferte de cumpărare.
"Suntem în negocieri cu mai multe părți interesate și anticipez că în trei luni tranzacția s-ar putea încheia", spune Biriș.
CITEȘTE ȘI Tranzacție pe litoral: Familia Bucovală cumpără un complex hotelier de la BosânceanuPagina web Trilulilu are lunar 150.000 de vizitatori unici și 650.000 de afișări.
Trilulilu a fost fondat de Sergiu Biriș, care conduce și Zonga. Povestea lui Biriș, care a fondat și LiveRail, cumpărată în 2014 de Facebook cu 500 de milioane de dolari, o tranzacție record, a fost prezentată AICI de Profit.ro.
El administrează Trilulilu alături de Alexis Bonte, care a fondat și eRepublik Labs, controlat astăzi de dezvoltatorul și distribuitorul suedez de jocuri online Stillfront Group.
La începutul anului, Trilulilu a vândut un pachet de acțiuni reprezentând 8,1% din capitalul social al Zonga Music pentru 952.595 lei către Easyhost, companie care furnizează servicii de web hosting mai multor business-uri din România, precum eMAG sau Tuborg. La acest preț, prin extrapolare, Zonga Music valorează 11,8 milioane de lei.
În urma tranzacției, participația Trilulilu în Zonga Music a coboarât la 50,4402%.
CITEȘTE ȘI Tranzacție: Teracomm România va fi vândut companiei norvegiene LINK Mobility Group, furnizor de top în industria comunicațiilor mobileServiciul online de muzică Zonga a fost lansat pe piață în 2012, iar spre finele anului 2017 a fost lansată la nivel internațional.
„Am vorbit cu mulți români din diaspora și ne-am dat seama că muzica reprezintă pentru ei una dintre cele mai importante conexiuni pe care le au cu țara. Chiar dacă nu mai sunt în România, ei continuă să asculte muzica românească și radio-urile de acasă sau să se întâlnească la petreceri ale comunităților de români, unde muzica românească este pe primul loc”, spunea Sergiu Biriș, CEO Zonga.
După un maxim de 2,99 milioane de lei în 2013, afacerile Trilulilu Cluj-Napoca au scăzut la 236.864 lei în 2017, conform www.termene.ro. Compania a închis anul 2017 cu o pierdere de aproape 110.000 lei, de la un profit net de 325.513 lei în 2016.