Vânzările H&M în România au scăzut substanțial în perioada martie-mai, pe fondul pandemiei

Vânzările H&M în România au scăzut substanțial în perioada martie-mai, pe fondul pandemiei
scris 26 iun 2020

Vânzările retailerului suedez de haine și accesorii H&M în România au scăzut cu 57% în trimestrul al doilea fiscal (martie-mai), la 268 milioane de coroane suedeze (25,5 mil. euro), de la 630 de milioane de coroane suedeze în perioada similară a anului anterior.

În perioada decembrie-mai (primul semestru fiscal), declinul H&M pe piața locală a fost de 27%.

Urmărește-ne și pe Google News

La finele lunii mai, compania avea 57 de magazine pe piața lromânească.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

UE investighează răspunsul autorităților germane la scandalul Wirecard, companie prezentă și în România CITEȘTE ȘI UE investighează răspunsul autorităților germane la scandalul Wirecard, companie prezentă și în România

Vânzările H&M  au avut un declin similar, de circa 50%, și la nivel global în cel de-al doilea trimestru fiscal  comparativ cu perioada similară din 2019, pe fondul restricțiilor impuse în contextul pandemiei COVID-19. 

La nivel semestrial, veniturile grupului au avut un declin de 23%.

Veniturile înregistrate de la începutul lunii iunie până pe 24 iunie au scăzut cu 25% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

În mai, H&M a lansat magazine online pentru cinci noi mărci în România, în cadrul strategiei de extindere a comerțului electronic pe piețele europene.

H&M este al doilea mare retailer de modă la nivel mondial.

viewscnt
Afla mai multe despre
h&m
vanzari h&m
retailer
pandemie