Vânzările retailerului suedez de haine și accesorii H&M în România au scăzut cu 57% în trimestrul al doilea fiscal (martie-mai), la 268 milioane de coroane suedeze (25,5 mil. euro), de la 630 de milioane de coroane suedeze în perioada similară a anului anterior.
În perioada decembrie-mai (primul semestru fiscal), declinul H&M pe piața locală a fost de 27%.
La finele lunii mai, compania avea 57 de magazine pe piața lromânească.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
CITEȘTE ȘI UE investighează răspunsul autorităților germane la scandalul Wirecard, companie prezentă și în România
Vânzările H&M au avut un declin similar, de circa 50%, și la nivel global în cel de-al doilea trimestru fiscal comparativ cu perioada similară din 2019, pe fondul restricțiilor impuse în contextul pandemiei COVID-19.
La nivel semestrial, veniturile grupului au avut un declin de 23%.
Veniturile înregistrate de la începutul lunii iunie până pe 24 iunie au scăzut cu 25% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
H&M este al doilea mare retailer de modă la nivel mondial.