Nou jucător - Compania turcă AloTech, furnizor de soluții pentru call center în cloud, intră în România

Nou jucător - Compania turcă AloTech, furnizor de soluții pentru call center în cloud, intră în România
scris 16 nov 2021

Compania turcă AloTech, care furnizează soluții software pentru call center în cloud, deschide în România al treilea său birou din afara Turciei, după Marea Britanie și SUA.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Compania, care operează sub brandul Call Center Studio, are operațiuni internaționale în 27 de țări. Intrarea în România are scopul de a sprijini extinderea pe piața europeană, relevă date analizate de Profit.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Securizarea muncii de la distanță CITEȘTE ȘI Securizarea muncii de la distanță
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

AloTech anunțase în august că își va extinde operațiunile globale după ce a atras o investiție de 3 milioane de dolari. Runda de finanțare a fost condusă de TechOne Ventures.

România este o țară cu potențial, în care industria software este în creștere rapidă, consideră Cenk Soyak, CEO și cofondator AloTech.

Cum îți aduci afacerea în online CITEȘTE ȘI Cum îți aduci afacerea în online

AloTech are circa 600 de clienți pe care îi ajută să gestioneze apeluri totale de aproximativ 60 de milioane de minute pe lună. Soluțiile sale se bazează pe platforma cloud App Engine de la Google.

viewscnt
Afla mai multe despre
call centrer studio
alotech
birou romania
soft call center
solutii call center