Startup-ul grecesc Keyvoto confirmă, într-un mesaj transmis Profit.ro, că va intra în România.
Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Compania transmite că, după ce a stabilit o bază puternică pe piața proprie, cu încrederea clienților majori precum Unilever, Coca-Cola, Nestle, P&G și marii retaileri FMCG, își extinde acum strategic concentrarea pe piața europeană. Această extindere include România, Polonia, Cehia, Țările de Jos, Marea Britanie, Italia, Danemarca și Austria.
În mesajul transmis Profit.ro, CEO-ul Keyvoto, George Papadimitriou, spune că „România este, fără îndoială, una dintre cele mai promițătoare economii din Europa. Credem cu tărie în potențialul său”.
CITEȘTE ȘI FOTO Aplicația de job matching nPloy - Tinder for Jobs - a obținut o nouă finanțare inclusiv pentru extindere în România
Keyvoto își propune să susțină ecosistemul local al României prin căutare de parteneriate cu jucători-cheie locali, inclusiv companii de dezvoltare web, agenții digitale, firme de consultanță și integratori de soluții software.
Keyvoto permite producătorilor/furnizorilor și retailerilor să își eficientizeze gestionarea datelor despre produse. Astfel, Keyvoto funcționează ca o platformă PXM (product experience management), adică un sistem care ajută furnizorul să pună la dispoziția comercianților informații relevante, astfel încât aceștia să poată actualiza la rândul lor descrierile și datele despre produse, cu scopul final de a îmbunătăți experiența consumatorului și de a crește vânzările.
CITEȘTE ȘI FOTO Bușteni: Un supermarket Mega Image și unul Lidl, închise temporar de comisarii ANPC. Au fost găsite legume și fructe stricate și frigidere murdare
Intrarea pe piața românească este estimată pentru prima jumătate a anului 2024, iar următoarele pe listă vor fi piețele din Olanda și Marea Britanie.
Compania are în baza sa de clienți 250 de branduri, precum P&G, Unilever și Nestle, și 200 de retaileri, precum AB, Sklavenitis, Jumbo și Public.
Industria PXM crește extrem de rapid și este evaluată în prezent la 12 miliarde dolari, cu o rată anuală de creștere de peste 20%. Până în 2030, este de așteptat să atingă o valoare de 70 de miliarde de dolari.