Rottaprint, tipografie locală flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile, a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 26,2 milioane de euro, în creștere cu 5% față de anul precedent.
Pe parcursul anului trecut, tipografia a derulat investiții de circa 1,5 milioane de euro.
În 2022, compania are în plan să continue investițiile, alocând aproximativ 1 milion de euro pentru creșterea calității produselor, îmbunătățirea condițiilor de muncă, digitalizarea operațiunilor.
„Orintre direcțiile strategice de business pe care ni le propunem în 2022 se află reducerea impactului producției asupra mediului înconjurător, dar și creșterea procentului de digitalizare în cadrul companiei”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.
Volumul total al producției Rottaprint în 2021 a ajuns la 126 milioane de metri liniari tipăriți. În topul industriilor care au solicitat cel mai des serviciile companiei anul trecut s-au aflat industria alimentară, în principal producția de carne, de lapte și înghețată, urmată de industria chimică și de cea farmaceutică.
Totodată, cele mai solicitate produse în 2021 de către clienții din portofoliul Rottaprint au fost: etichetele autoadezive, capacele de aluminiu, etichetele shrink sleeve, manșoanele de înghețată, dar și ambalajele flexibile, inclusiv folii de alimente care necesită ambalare în atmosferă modificată sau vid.
Anul trecut, Rottaprint a aniversat trei decenii de la înființare, perioadă în care a produs peste 1,3 miliarde de metri liniari de etichete și ambalaje flexibile. În cei 30 de ani de activitate continuă, tipografia Rottaprint a înregistrat o creștere medie anuală a cifrei de afaceri de 22%.
Rottaprint, cu sediul în Apahida, județul Cluj, deține în prezent 2 centre logistice în România, Brașov și Ilfov, și 2 centre logistice, în Ungaria și Germania, în care lucrează peste 280 de angajați. În 2021, Rottaprint a livrat produse în 10 țări din Europa și Asia.