AMC Entertainment Holdings Inc., cel mai mare lanț de cinematografe din lume, a decis să își extindă afacerile din domeniul popcorn-ului, într-un moment în care consumatorii sunt reticenți să revină la cinematografe din cauza pandemiei, transmite Bloomberg.
Într-un comunicat de presă, AMC a precizat că, până la finele lui 2022, intenționează să dețină o rețea de 15 magazine de retail care vor vinde popcorn. Alte locații ar urma să fie deschise în 2023 și ulterior. Meniul va consta din popcorn, dulciuri și produse alimentare vândute în sălile de cinema. De asemenea, începând de la finele lui 2022, AMC intenționează să ofere propria sa marcă de popcorn preambalat în supermarketurile și magazinele de proximitate din SUA, scrie Agerpres.
"Anunțul că AMC va deveni un competitor pe piața de popcorn în valoare de mai multe miliarde de dolari este o decizie naturală și logică și ne putem întreba de ce această idee nu a fost testată până acum", a spus directorul general de la AMC, Adam Aron.
Piața mondială de popcorn este o industrie în valoare de mai multe miliarde de dolari, iar unii experți se așteaptă să crească semnificativ în următorii ani pentru a ajunge la 6,24 miliarde de dolari în 2028, potrivit unui raport al celor de la Million Insights.