Egiptul a sechestrat nava ''Ever Given'', în așteptarea plății unor despăgubiri de 900 de milioane de dolari

Egiptul a sechestrat nava ''Ever Given'', în așteptarea plății unor despăgubiri de 900 de milioane de dolari
Profit.ro
Profit.ro
scris 13 apr 2021

Autoritățile egiptene au sechestrat nava port-container ''Ever Given'' în așteptarea plății sumei de 900 de milioane de dolari, reprezentând despăgubiri pentru costul salvării navei după ce aceasta a rămas blocată în Canalul Suez timp de aproape o săptămână, a anunțat portalul de știri Ahram Gate, citat de Bloomberg.

Despăgubirile de 900 milioane de dolari includ pierderile suferite de Autoritatea Canalului Suez (SCA), precum și costurile asociate cu repunerea navei ''Ever Given'' pe linia de plutire și alte cheltuieli de mentenanță, a declarat președintele SCA, Osama Rabie, scrie Agerpres.

Urmărește-ne și pe Google News
Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025 CITEȘTE ȘI Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025

Potrivit portalului de știri Ahram Gate, ordinul de sechestrare a navei a fost emis de un tribunal din orașul Ismailia.

Cum să reîmprospătezi online aerul și...cifra de afaceri CITEȘTE ȘI Cum să reîmprospătezi online aerul și...cifra de afaceri

La finele lunii martie, nava ''Ever Given", cu o lungime de 400 de metri, a eșuat pe diagonala canalului, din cauza vântului puternic însoțit de o furtună de nisip care a redus vizibilitatea, blocând ambele sensuri de navigație. Autoritatea Canalului Suez (SCA) a început o investigație pentru a stabili cauza eșuării navei, care a fost în cele din urmă ranfluată după o operațiune dificilă în care s-a apelat la dragarea nisipului și la mișcarea portcontainerului cu ajutorul unor remorchere.

EFdeN, cu sprijinul ENGIE, pune România pe harta inovației sustenabile. Prestigioasa competiție de locuințe solare, Solar Decathlon Europe 2023, se va desfășura la București CITEȘTE ȘI EFdeN, cu sprijinul ENGIE, pune România pe harta inovației sustenabile. Prestigioasa competiție de locuințe solare, Solar Decathlon Europe 2023, se va desfășura la București

Blocarea Canalului Suez a perturbat unele lanțuri mondiale de aprovizionare, în condițiile în care fluxurile mondiale de transport erau oricum afectate de pandemia COVID-19. Prin canalul Suez tranzitează circa 30% din traficul maritim mondial de transport containere și circa 12% din comerțul global de bunuri.

Cum s-a schimbat mediul de afaceri din România în ultimii 30 de ani: O istorie povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (I) CITEȘTE ȘI Cum s-a schimbat mediul de afaceri din România în ultimii 30 de ani: O istorie povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (I)

Canalul Suez, care leagă Mediterana de Marea Roșie, asigură cea mai scurtă rută de transport maritim între Asia și Europa. În 2020, au trecut prin această cale maritimă cel puțin 18.840 de nave.

viewscnt
Afla mai multe despre
egipt
ever given