După „shrinkflation”, consumatorii sunt loviți cu scumpiri prin „upflation”

După „shrinkflation”, consumatorii sunt loviți cu scumpiri prin „upflation”
scris 2 iul 2024

După „shrinkflation”, „upflation” este un nou trend prin care companiile de retail încearcă să recupereze vânzările mai scăzute ale anumitor produse, în special în zona de cosmetice și îngrijire personală, remarcă Bloomberg.

VEZI AICI ȘI CONFIRMARE FOTO Cum îi va obliga statul pe comercianți să respecte „shrinkflation”. Mesajul prin care veți fi anunțați la raft ce cumpărați

Urmărește-ne și pe Google News

Procter & Gamble Co. cere 14 dolari pentru un deodorant de corp universal – dublu față de costul unui deodorant standard. Gillette vinde un aparat de ras cu un preț de 15 dolari special pentru „zonele dificile”, cu 5 dolari mai mult decât modelul Venus obișnuit, arată sursa citată.

Incendiu puternic pe Șoseaua Olteniței, în Popești Leordeni. A fost emis mesaj RO-Alert pentru avertizarea populației CITEȘTE ȘI Incendiu puternic pe Șoseaua Olteniței, în Popești Leordeni. A fost emis mesaj RO-Alert pentru avertizarea populației

Upflation este descrisă ca practica de rezolvare a unor pseudonevoi prin produse aparent noi, introduse la prețuri mai mari. De exemplu, produsele introduse de P&G în zona de antiperspirante și deodorant sunt menite pentru întregul corp și costă dublu față de cele tradiționale. Unii clienți contestă necesitatea lor și atribuie performanța bună mai mult strategiei de marketing. 

Momentan, fenomenul de upflation pare să fie mai ales destinat americanilor. 

viewscnt
Afla mai multe despre
inflatie
sua