FOTO Lidl anunță schimbări la produse

FOTO Lidl anunță schimbări la produse
scris astăzi, 12:07

Retailerul german Lidl, prezent și în România, va extinde până în 2030, la nivel internațional, cu 20% față de 2023 ponderea alimentelor pe bază de plante disponibile, precum sursele de proteine pe bază de plante, cerealele integrale, fructele și legumele. 

Obiectivul internațional de creștere a proporției de produse pe bază de plante vândute cu 20% până în 2030 (an de referință: 2023) va fi atins prin intervenții specifice în categoriile de surse de proteine, cereale integrale și fructe și legume.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Cargus România are un nou CEO CITEȘTE ȘI FOTO Cargus România are un nou CEO

Începând din 2025, Lidl va raporta anual progresele sale

Surse de proteine: Începând cu 2022, Lidl calculează și analizează „distribuția proteinelor”, indicator care măsoară proporția de surse de proteine vegetale în comparație cu sursele de proteine animale din sortimentul său.

Lidl România își propune să crească ponderea surselor de proteine vegetale, în raport cu sursele de proteine animale la 15% până în 2030. Acestea includ leguminoase, nuci, semințe și alternative vegane pentru carne, ouă și pește. 

Până în 2030, Lidl România își propune să crească proporția de cereale integrale în produsele sale la 20% (an de referință: 2023).

Lidl va oferi, de asemenea, cel puțin o opțiune pe bază de cereale integrale pentru toate categoriile relevante de produse, până în 2030.

FOTO OLX schimbă din nou regulile CITEȘTE ȘI FOTO OLX schimbă din nou regulile

Rețeaua de magazine Lidl a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri netă de circa 22 miliarde de lei și un profit net de aproximativ 1 miliard de lei, rezultat cu care a rămas în fața rețelei Kaufland, pe care a detronat-o în 2020 din fruntea ierarhiei retailerilor locali.

Lidl are aproximativ 376.000 de angajați, dintre care peste 12.000 în România, unde retailerul german are deschise peste 350 de magazine și 6 centre logistice.

Lidl și Kaufland fac parte din grupul Schwarz, cel mai mare grup de retail alimentar din Europa și al patrulea cel mai mare retailer din lume după cifra de afaceri.

eMAG capitalizează masiv HeyBlu IFN CITEȘTE ȘI eMAG capitalizează masiv HeyBlu IFN

Grupul Schwarz este controlat de miliardarul Dieter Schwarz (85 de ani), cel mai bogat german, cu o avere estimată la 29,5 de miliarde de dolari de revista americană Forbes.

FOTO Lidl anunță schimbări la produse

FOTO Lidl anunță schimbări la produse

FOTO Lidl anunță schimbări la produse

viewscnt
Afla mai multe despre
lidl
magazine
produse
plante