FOTO Alexandra Copos de Prada, ANA Pan: Ne pregătim pentru o extindere ambițioasă

FOTO Alexandra Copos de Prada, ANA Pan: Ne pregătim pentru o extindere ambițioasă
scris astăzi, 00:38

Înființat acum trei decenii, lanțul de cofetării Ana Pan, care îi are ca și acționari pe Alexandra Copos de Prada și Cristina Copos, fiecare cu o deținere egală, a ajuns la 17 magazine, toate în București, sub două formate – ANA Pan (13) și ANA Banking Co (4).

Alexandra Copos de Prada este fiica omului de afaceri George Copos, proprietarul lanțului hotelier Ana Hotels, și a Cristinei Copos.

Urmărește-ne și pe Google News

Planurile de extindere ale rețelei nu se opresc însă aici. Compania plănuiește deschiderea de noi locații ANA Pan vizând atât spațiile stradale, cât și parteneriate cu marii jucători din piața de retail.

„După mai bine de trei decenii de tradiție reinventată, ne-am consolidat poziția în industria de cofetărie și patiserie și ne pregătim pentru o extindere ambițioasă. Strategia de dezvoltare a companiei din următorii 5 ani include continuarea deschiderilor de noi locații Ana Pan vizând spații de cartier, stradale.

Vom prioritiza un format accesibil și adaptat consumatorilor din retailul modern, testat anul acesta într-un shop pilot: Ana Pan 13 Septembrie”, spune, pentru Profit.ro, Alexandra Copos de Prada, co-acționar și CEO Ana Pan.

FOTO Alexandra Copos de Prada, ANA Pan: Ne pregătim pentru o extindere ambițioasă

În completarea rețelei de magazine proprii, adaugă aceasta, Ana Pan explorează oportunitățile de colaborare cu marii retaileri, pentru a aduce produsele sale mai aproape de consumatori.

„Această direcție va include insule dedicate în supermarketuri sau integrarea produselor autentic românești la raft”, mai spune Alexandra Copos de Prada, care estimează o creștere a vânzărilor Ana Pan cu 10% în 2024, de la aproape 35 de milioane de lei, cât a înregistrat compania în 2023.

Daniel Gross, CEO Penny: 2024 a fost un an în care oamenii, pe lângă faptul că s-au uitat după preț, s-au uitat și foarte mult după promoții. Ponderea de private label o să crească tot mai mult pe viitor CITEȘTE ȘI Daniel Gross, CEO Penny: 2024 a fost un an în care oamenii, pe lângă faptul că s-au uitat după preț, s-au uitat și foarte mult după promoții. Ponderea de private label o să crească tot mai mult pe viitor

„Creșterea este susținută de diversificarea portofoliului, semnarea de parteneriate cu noi retaileri și investiții susținute în rețea și în oamenii Ana Pan.

În 2025, urmărim un salt spre 20% creștere, cu accent pe deschiderea de noi locații, inclusiv dark kitchens, renovarea magazinelor existente și prezența la nivel național prin lanțurile de supermarket partenere”, completează aceasta.

FOTO Alexandra Copos de Prada, ANA Pan: Ne pregătim pentru o extindere ambițioasă

Compania a revenit pe profit în 2023, după trei ani în care a înregistrat pierderi consecutive.

FOTO Softronic modernizează locomotive CFR Călători. Cum arătau și cum arată acum CITEȘTE ȘI FOTO Softronic modernizează locomotive CFR Călători. Cum arătau și cum arată acum

„Continuăm să răspundem cerințelor consumatorilor, de la preferințele pentru produse tradiționale la nevoia de opțiuni sănătoase. Gama actuală include reinterpretări fără zahăr ale deserturilor clasice, precum tortul Red Velvet, dar și produse vegane și fără gluten, adaptate stilului de viață modern.

Un studiu realizat pe 500 de clienți în 2024 ne-a ajutat să înțelegem mai bine preferințele lor. Aceste date ne permit să inovăm fără a pierde din vedere tradiția”, explică Alexandra Copos de Prada.

FOTO Alexandra Copos de Prada, ANA Pan: Ne pregătim pentru o extindere ambițioasă

Bugetul de investiții continuă să fie unul „semnificativ” și în 2025, direcționat în principal către digitalizare, renovări și extindere.

FOTO Grupul Industrial Alca, controlat de familia Calcan, obține finanțare pentru hotelul Peștera Wellness & Spa CITEȘTE ȘI FOTO Grupul Industrial Alca, controlat de familia Calcan, obține finanțare pentru hotelul Peștera Wellness & Spa

„Digitalizarea este un element central în strategia Ana Pan. Și chiar dacă tehnologia este motorul care ne propulsează înainte, oamenii – clienții și echipele noastre – rămân inima businessului”, precizează Alexandra Copos de Prada.

Ana Pan are circa 200 de angajați.

„În cadrul Ana Pan, parteneriatul cu Moonstar a redefinit modul în care angajații sunt motivați, dezvoltați și recompensați”, mai spune CEO-ul Ana Pan.

Moonstar, platforma fondată de Alexandra Copos de Prada, premiată de Harvard University Innovation Labs și Innovate UK, ajută companiile să își accelereze creșterea prin construirea unor echipe mai motivate și mai performante.

FAN Courier a încheiat anul 2024 cu afaceri de aproape 280 milioane euro. Planul și bugetul de investiții pentru acest an CITEȘTE ȘI FAN Courier a încheiat anul 2024 cu afaceri de aproape 280 milioane euro. Planul și bugetul de investiții pentru acest an

 

FOTO Alexandra Copos de Prada, ANA Pan: Ne pregătim pentru o extindere ambițioasă

viewscnt
Afla mai multe despre
alexandra copos de prada
ana pan
ana banking co