EXCLUSIV FOTO Petru Revencu, co-fondator La Clătite: În ultimele luni tot primim oferte de a fi cumpărați, tot conceptul în sine. Plan de expansiune națională și internațională

Povești cu Profit   
EXCLUSIV FOTO Petru Revencu, co-fondator La Clătite: În ultimele luni tot primim oferte de a fi cumpărați, tot conceptul în sine. Plan de expansiune națională și internațională

Pornit în 2024 de Petru Revencu și Dumitru Ivancenco, businessul La Clătite, un concept de restaurant care se bazează pe clătite dulci și sărate, numără în prezent 3 unități, momentan în București și Ilfov.

Ultimul restaurant La Clătite a fost inaugurat în decembrie 2024, în centrul comercial Sun Plaza, din București.

Urmărește-ne și pe Google News

„Noi venim din Republica Moldova. De 6 ani suntem în România și tot căutam să aducem un produs interesant, ceva ce nu este pe piață și pe care să-l putem dezvolta. Timp de trei luni tot am urmărit piața și am văzut că clătitele ar fi ceva diferit și așa am adus clătitele în România. Sunt rețetele noastre cap-coadă, noi le gândim, noi le realizăm.

EXCLUSIV FOTO Petru Revencu, co-fondator La Clătite: În ultimele luni tot primim oferte de a fi cumpărați, tot conceptul în sine. Plan de expansiune națională și internațională

Am ales să dezvoltăm o afacere în România, pentru că, în primul rând, este o țară foarte puternică, în curs de dezvoltare și cu o populație mult mai mare. În plus, în Republica Moldova este și foarte mare concurența.

În România e mai simplu din toate punctele de vedere, și a legislației, și a colaborării cu instituțiile statului, și financiar, și în ceea ce privește accesarea creditelor la bancă”, spune, pentru Profit.ro, Petru Revencu, fondatorul La Clătite.

EXCLUSIV FOTO Proprietarul La Mama, negocieri avansate pentru deschiderea a trei restaurante noi în Capitală: Luăm în considerare și concepte noi. Minimum 10 restaurante La Mama în București ar da foarte bine CITEȘTE ȘI EXCLUSIV FOTO Proprietarul La Mama, negocieri avansate pentru deschiderea a trei restaurante noi în Capitală: Luăm în considerare și concepte noi. Minimum 10 restaurante La Mama în București ar da foarte bine

Petru Revencu și Dumitru Ivancenco vor să dezvolte afacerea atât prin deschiderea de unități proprii, cât și în sistem de franciză, fiind vizată în 2025 expansiunea la nivel național, dar și intrarea pe noi teritorii.

„Tot ce ține de București vor fi locațiile noastre. Targetul pentru 2025 este să avem 5-6 locații în București. Suntem în discuții pentru spații.

Investiția fluctuează în funcție de conceptul de restaurant și de suprafața acestuia, pentru că noi avem două direcții – to go și table service, cu mic dejun și mai nou – ciorbe. Și atunci, în funcție de modelul de locație investiția poate fi între 20.000 de euro și 50.000 de euro.

EXCLUSIV FOTO Petru Revencu, co-fondator La Clătite: În ultimele luni tot primim oferte de a fi cumpărați, tot conceptul în sine. Plan de expansiune națională și internațională

Noi ne adaptăm în funcție de cum e spațiul. Nu sunt atât de multe spații bune unde ai și vad (n.red. cantitatea de oameni care trece zilnic pe lângă o locație) și un preț ok, ceea ce e greu de găsit. Când vrei să îmbini toate necesitățile, găsești mai greu”, mai spune Petru Revencu, adăugând că Bucureștiul poate lejer să suporte 10-15 restaurante La Clătite, target care ar putea fi atins în următorii 2-3 ani.

EXCLUSIV FOTO Proprietarul La Mama, negocieri avansate pentru deschiderea a trei restaurante noi în Capitală: Luăm în considerare și concepte noi. Minimum 10 restaurante La Mama în București ar da foarte bine CITEȘTE ȘI EXCLUSIV FOTO Proprietarul La Mama, negocieri avansate pentru deschiderea a trei restaurante noi în Capitală: Luăm în considerare și concepte noi. Minimum 10 restaurante La Mama în București ar da foarte bine

„Vrem foarte mult anul acesta să deschidem în Promenda și Băneasa Mall, dar este foarte greu de găsit un spațiu acolo, iar noi ne-am adaptat și în Sun Plaza, unde facem clătite în o insulă de numai 11 metri pătrați”, completează acesta.

EXCLUSIV FOTO Petru Revencu, co-fondator La Clătite: În ultimele luni tot primim oferte de a fi cumpărați, tot conceptul în sine. Plan de expansiune națională și internațională

În ceea ce privește rețeaua de francize, până la finalul anului 2025 cei doi antreprenori estimează să ajungă la între 7 și 10 locații pe plan local.

ULTIMA ORĂ FOTO Tranzacție: eMAG a achiziționat Orange Money CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ FOTO Tranzacție: eMAG a achiziționat Orange Money

„Suntem în discuții pentru deschiderea unei francize în Londra, dar încă nu e nimic stabilit. În România avem însă cereri pentru francize în Brașov, Iași, Suceava și Cluj, unde avem și discuții concrete”, afirmă acesta.

EXCLUSIV FOTO Petru Revencu, co-fondator La Clătite: În ultimele luni tot primim oferte de a fi cumpărați, tot conceptul în sine. Plan de expansiune națională și internațională

Extinderea rețelei La Clătite este făcută, momentan, din resursele proprii ale celor doi fondatori, dar și din veniturile generate de către restaurantele deja existente.

„Dacă găsim un investitor, expansiunea ar putea fi mai rapidă. Încă nu avem planuri în această direcție, pentru că reușim să ne extindem prin forțe proprii, dar vedem după deschiderea celei de-a cincea locații.

EXCLUSIV FOTO David Jenkins, Radisson Hotel Group, anunță planul pentru România: 20 de hoteluri în 5 ani, cu 6-7 branduri noi. Confirmă informațiile Profit.ro privind aducerea Radisson Red. România - în urma Poloniei, dar, ca potențial, peste Bulgaria CITEȘTE ȘI EXCLUSIV FOTO David Jenkins, Radisson Hotel Group, anunță planul pentru România: 20 de hoteluri în 5 ani, cu 6-7 branduri noi. Confirmă informațiile Profit.ro privind aducerea Radisson Red. România - în urma Poloniei, dar, ca potențial, peste Bulgaria

Depinde foarte mult de francize, pentru că și ele generează niște venituri care pot fi ulterior reinvestite. Au început să vină cererile, iar mai nou, în ultimele luni tot primim oferte de a fi cumpărați, tot conceptul în sine – aceasta ne dă un semnal că facem totul corect.

Între timp, am reușit să înregistrăm marca, să creștem o flotă micuță de livratori în zona de nord a Bucureștiului, să facem brandul vizibil prin pahare, cutii și uniforme cu logo-ul nostru. Oamenii ne recunosc și după social media care ne ajută foarte mult”, completează antreprenorul.

EXCLUSIV FOTO Petru Revencu, co-fondator La Clătite: În ultimele luni tot primim oferte de a fi cumpărați, tot conceptul în sine. Plan de expansiune națională și internațională

Compania a intrat recent și pe producția de congelate, un segment în creștere în ultimii ani.

FOTO Sovereign Brands deschide un hub în România, după New York și Atlanta. România devine a doua cea mai mare piață la nivel global pentru Bumbu rum. „O celebrare a talentului incredibil din România.\ CITEȘTE ȘI FOTO Sovereign Brands deschide un hub în România, după New York și Atlanta. România devine a doua cea mai mare piață la nivel global pentru Bumbu rum. „O celebrare a talentului incredibil din România."

„Acum dezvoltăm mult linia de congelate pentru toți iubitorii de un produs rapid, gustos și natural. Avem clătite cu brânză sărată și dulce, cu vișine, cu pui și ciuperci. Pe lângă clătite producem și păpănași dulci, pârjoale, chiftele. Toate produsele noastre pot fi găsite la retailul Sezamo. Desigur că vrem să creștem pentru a livra către Freshfull by eMAG, Carrefour, Mega Image”, afirmă el.

EXCLUSIV FOTO Petru Revencu, co-fondator La Clătite: În ultimele luni tot primim oferte de a fi cumpărați, tot conceptul în sine. Plan de expansiune națională și internațională

Business-ul La Clătite a avut un rulaj de peste 1,5 milioane de lei în 2024.

„În 2025 ar trebui să dublăm cifrele. Avem pe zi în jur de 40-45 de bonuri, bonul mediu fiind circa 50-55 de lei. S-au mărit prețurile foarte mult la materia primă, s-au dublat la pui, la legume.

FOTO Lanțul românesc La Cocoș, care a intrat în luptă cu marile supermarketuri, se extinde de Ziua Unirii cu un nou hipermarket. Sute de persoane au așteptat să intre CITEȘTE ȘI FOTO Lanțul românesc La Cocoș, care a intrat în luptă cu marile supermarketuri, se extinde de Ziua Unirii cu un nou hipermarket. Sute de persoane au așteptat să intre

Aici chiar e o creștere semnificativă. Noi ne străduim ca oaspeții noștri atunci când vin să mănânce o clătită cu o cafea, cu un suc, să nu cheltuie mai mult de 50 de lei. Tot ce e mai scump de 50 de lei deja e mult. A scăzut oricum și puterea de cumpărare”, precizează Petru Revencu.

EXCLUSIV FOTO Petru Revencu, co-fondator La Clătite: În ultimele luni tot primim oferte de a fi cumpărați, tot conceptul în sine. Plan de expansiune națională și internațională

„Piața de HoReCa este în curs de dezvoltare, în creștere, este loc pentru toți, se poate de dezvoltat și de adus produse din ce în ce mai bune. Deci ai unde să te dezvolți, ai unde crește și poți să vii cu orice produs.

FOTO Knauf Insulation a început producția de vată minerală din sticlă în România, cea mai modernă unitate a companiei din Europa Centrală și de Est. Investiție de 140 milioane euro CITEȘTE ȘI FOTO Knauf Insulation a început producția de vată minerală din sticlă în România, cea mai modernă unitate a companiei din Europa Centrală și de Est. Investiție de 140 milioane euro

Clienții sunt fericiți când le aduci produse noi și gustoase, de exemplu noi avem OZN Crepe Burger, este un burger făcut din aluat de clătită cu o pârjoală delicioasă la interior, ceapă caramelizată, castravete și roșie, sau CrepDog – hot-dog reinterpretat.

Clientul a devenit nu pretențios, dar dacă plătește, vrea calitate, iar pentru acest lucru din februarie am început un parteneriat cu băieții de la Constantin Coffee, o prăjitorie de cafea locală, și servim o cafea de specialitate în toate locațiile noastre. Dar pentru asta cresc costurile și scad profiturile”, mai adaugă acesta.

EXCLUSIV FOTO Petru Revencu, co-fondator La Clătite: În ultimele luni tot primim oferte de a fi cumpărați, tot conceptul în sine. Plan de expansiune națională și internațională

 

viewscnt
Afla mai multe despre
la clătite
petru revencu
dumitru ivancenco