Grupul Stadio Hospitality Concepts (SHC), care operează în prezent șapte restaurante și un spațiu propriu de producție - Stadio Universitate, Stadio Unirii, Stadio Herăstrău, Nor, Cișmigiu Bistro, 18 Lounge și, cel mai recent, Vacamuuu, continuă cu planurile de extindere atât în București, cât și la nivel internațional.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
“Acum suntem în proces de definire a strategiei pentru următorii ani și încă explorăm ce, unde vom extinde, dar cu siguranță ne vom extinde și cu siguranță ne vom extinde în viitorul apropiat și către țară, nu doar în București. Nu știu dacă neapărat anul acesta.
Ne gândim și la niște branduri noi, avem discuții și pentru preluarea unor restaurante existente și din București și din țară. Suntem în mai multe discuții. Dar, încă nu am luat nicio decizie concretă, acum definim strategia.
Noi avem mai multe concepte. Avem concept de steakhouse, de rooftop, de italian all day restaurant, cum este stadio, și așa mai departe. Și acum explorăm și conceptele noi să vedem dacă putem să mergem în zona aceea și explorăm și extinderea unuia sau mai multora dintre brandurile noastre existente”, spune, pentru Profit.ro, Radu Dumitrescu, CEO și fondator Stadio Hospitality Concepts.
Grupul Stadio Hospitality Concepts a finalizat 2024 cu o cifră de afaceri de 92 de milioane de lei, în creștere cu 12,5 față de anul anterior, acesta fiind și cel mai bun an din istoria companiei. Restaurantul Nor a adus cele mai mari vânzări grupului SHC în 2024, de 25 de milioane de lei.
“Strategia este de creștere continuă. Noi vrem să creștem, atât numărul de tranzacții, adică numărul de oaspeți, prin creșterea acestui număr să creștem turnover-ul companiei și avem și partea de extindere care poate fi făcută în două feluri, prin deschideri de locații noi sau prin preluarea unor locații existente”, mai spune acesta.
Pentru 2025, acesta estimează o cifră de afaceri de asemenea în creștere, de 110 milioane de lei.
CITEȘTE ȘI FOTO Gară de tradiție a României - integrată într-un mare complex imobiliar, cu cu grădină botanică, Aqua Park, cafenele și restaurante. Investiție de peste 800 milioane euro“Atunci când preluăm un restaurant existent ne interesează awareness-ul brand-ului și bineînțeles cifrele. Dar, principalul factor este awareness-ul brand-ului, cât de cunoscut este brand-ul și cum putem noi să facem acel brand mai cunoscut decât este deja”, explică Radu Dumitrescu.
Stadio Hospitality Concepts are în total 370 de angajați, dintre care 10% sunt muncitori străini.