În condițiile unui declin generalizat al volumelor, pe bursa românească acțiunea-fanion a pieței locale a eclipsat ceilalți emitenți.
Deși și-a majorat substanțial profitul net, Antibiotice acordă un dividend cu randament mai mic de 1%.
Cele mai scumpe modele ale Tesla, X și S, nu mai sunt disponibile pe piața din China. Vânzările acestora erau oricum la un nivel foarte redus, dar este posibil ca motivul principal să fie taxele vamale majorate de China pentru automobilele importate din SUA.
Delegația Congresului Statelor Unite ale Americii, condusă de președintele Parteneriatului pentru Democrație al Camerei Reprezentanților, Vern Buchanan, a transmis mesaje de susținere a aderării României la Programul Visa Waiver, în condițiile în care țara noastră a îndeplinit toate criteriile tehnice și a lucrat îndeaproape cu Ambasada SUA în acest sens, transmite Guvernul în urma întâlnirii avute de membrii delegației cu premierul Ciolacu.
Agenția Națională de Administrare Fiscală atenționează contribuabilii cu privire la o nouă campanie de e-mailuri false.
Dorel Goia, acționarul majoritar al Grupului TeraPlast, cu activități și fabrici în România (Bistrița), Republica Moldova, Croația, Ungaria și Austri, dezvăluie, într-un interviu acordat Cluj24, cum a ajuns de la profesor în regimul comunist la un antreprenor de succes, dezvăluind că a făcut afaceri inclusiv înainte de 1989 deoarece "trebuia să avem acces la un deodorant mai bun decât cel de la Farmec, o țigară mai bună decât Snagov sau o cafea naturală, nu cicoare".
Polonia trebuie să-și pună propriile interese pe primul loc, într-o epocă în care „globalizarea naivă” se încheie.
Retailerii britanici avertizează că există riscul ca firmele chineze să inunde piața din Regatul Unit cu produse ieftine, în contextul în care noile tarife vamale impuse de președintele american Donald Trump limitează accesul Chinei la cea mai mare piață de consum din lume, transmite CNBC.
Compania aeriană românească AnimaWings a început operarea unei noi rute, București – Stockholm, cu aterizare pe aeroportul Arlanda.
Carlos Tavares este unul dintre cei mai apreciați top-manageri din industria auto, cu performanțe notabile în companiile pe care le-a condus. După restructurarea Peugeot Citroen PSA, el a fost creierul din spatele creării Stellantis, iar pentru succesul său a primit salarii care au stârnit nemulțumirea unora dintre acționari. Dar situația se repetă acum, deși Tavares a plecat din companie.