Conducerea ANAF a solicitat rapoarte de activitate pentru anul 2020 de la persoanele cu funcții de conducere din ANAF, până la nivel de șef de serviciu, potrivit informațiilor Profit.ro. Rapoartele trebuie să includă și obiectivele acestora pentru perioada următoare, structurate pe luna ianuarie, primul trimestru și întreg anul 2021. În ANAF, circa 10% dintre cei aproximativ 22.000-23.000 de angajați au funcții de conducere.
Șefii trebuie să declare obiectivele pe care și le propun pentru anul acesta, precum și impactul pe care îl vor avea asupra administrării fiscale și a colectării veniturilor.
CITEȘTE ȘI Ce este un Marketplace și cum poți să vinzi onlineÎn trecut, astfel de rapoarte întocmeau, de obicei, doar persoanele cu funcții înalte în ANAF.
Rapoartele trebuie întocmite și transmise până, cel târziu, pe 13 ianuarie de către toți angajații cu funcții de conducere din centrală, dar și din teritoriu.
CITEȘTE ȘI Implicarea este parte din ADN-ul Starbucks RomâniaPotrivit unei circulare transmise de președintele ANAF, Mirela Călugăreanu, rapoartele trebuie să aibă maximum patru pagini, două pentru activitatea de anul trecut și două pentru obiectivele de anul acesta.
CITEȘTE ȘI Ce este un Marketplace și cum poți să vinzi onlineConducerea ANAF va transmite Ministerului Finanțelor un material de sinteză referitor la activitatea de anul trecut și la prioritățile pentru 2021.
Din informațiile Profit.ro, rapoartele transmise de șefii din ANAF, în formate pdf și word, vor ajunge, de asemenea, la Ministerul Finanțelor.
Anul 2020 a fost unul dificil pentru ANAF, cum de altfel a fost pentru cam toată lumea, în contextul efectelor pandemiei de coronavirus, însă a forțat o accelerare a proceselor de trecere în online a serviciilor de administrare fiscală.
De asemenea, un număr mare de angajați ai Fiscului lucrează în regim de telemuncă.