Brother România, divizia locală a producătorului japonez de imprimante și multifuncționale, estimează pentru anul fiscal 2021, care se va încheia la 31 marte 2022, o creștere de cel puțin 10% a business-ului, de la un estimat de 7,7 milioane de euro pentru anul fiscal 2020, a transmis Monica Otlăcan, șeful reprezentanței Brother România.
"Dacă ne gândim la anul fiscal 2021 (1 aprilie 2021 - 31 martie 2022 - n.r.), este evident că ne vom confrunta în continuare cu anumite incertitudini și provocări, dar noi suntem optimiști și credem că lucrurile vor evolua bine pe toate planurile, inclusiv economic. Ne bazăm pe două elemente, și anume că proiectele de transformare digitală vor continua, atât în sectorul privat, cât și cel public, iar investițiile în digitalizare vor crește. De asemenea, cererea pentru echipamente de printing a celor care lucrează de acasă - telemuncă sau uz școlar - se va menține ridicată, evident nu vor fi vârfurile din anul 2020, dar considerăm că potențialul va rămâne ridicat. Datele noastre arată că multifuncționalele domină peisajul vânzărilor și au surclasat imprimantele", a afirmat Otlăcan.
În anul fiscal 2020, care se va încheia la 31 martie 2021, Brother România anticipează vânzări de 7,7 milioane de euro, cu 14% mai mult față de 2019.
"Poziția noastră s-a consolidat în fiecare an, vânzările noastre s-au dublat în ultimii trei ani în România, pe fondul ofertelor noastre și al implicării partenerilor noștri. Pandemia a avut un impact semnificativ asupra pieței IT&C, inclusiv asupra zonei de printing. Criza a provocat dificultăți în foarte multe domenii economice, dar, în același timp, a accelerat foarte mult procesul de digitalizare sub toate aspectele - tehnologizare, conexiuni rapide la internet, platforme, echipamente performante și toate serviciile conexe. În acest context, cererea a crescut foarte mult anul trecut și, în unele cazuri, cererea a depășit oferta", a spus reprezentantul Brother România.
CITEȘTE ȘI Gartner Magic Quadrant 2021: Ericsson, lider în infrastructura de rețea 5G"Vrem să păstrăm pentru anul fiscal 2021, și nu numai, ritmul de creștere înregistrat anterior și să ne consolidăm poziția dobândită. Vrem să creștem cu cel puțin 10% față de anul fiscal 2020, bazându-ne pe segmentul IMM, pe utilizatorii casnici și pe piața de soluții - scannere, soluții de eticehtat și servicii. Valoric, tehnologia laser a avut cea mai mare pondere în veniturile obținute pe piața din România. Cota noastră de piață de 22% pe echipamentele laser mono și 13% la laser color. Suntem în top 3 jucători pe piață", a spus Otălcan.
Fondată sub numele de Yasui Sewing Machines Co în Japonia în 1908 și redenumită ulterior în Brother, compania operează acum în peste 40 de țări din întreaga lume.
Brother a intrat în România în 2004 și sucursala locală reprezintă divizia Printing&Solutions a companiei japoneze.