Televoice Grup (Evolio) în 2015: afaceri în creștere, dar sub ținta propusă

Știri   
Televoice Grup (Evolio) în 2015: afaceri în creștere, dar sub ținta propusă

Televoice Grup, producătorul și distribuitorul brandului de electronice Evolio, a înregistrat anul trecut afaceri de 17,99 milioane de lei, în creștere cu 23% față de 2014. Firma a trecut pe profit, puțin peste 10.000 lei, de la o pierdere de 1,07 milioane de lei în anul precedent.

În septembrie 2015, la momentul anunțului privind lansarea primului ceas inteligent din portofoliul firmei, x-watch, Liviu Nistoran, proprietarul Televoice Grup, estima că va încheia anul 2015 cu afaceri de 25 milioane de lei, obiectiv realizabil prin diversificarea portofoliului de produse, după ce vânzările de tablete, dominante până atunci, au scăzut semnificativ în 2014.

Urmărește-ne și pe Google News

De altfel, Nistoran spunea atunci că anul 2014 a fost cel mai prost din istoria Televoice Grup. Astfel, afacerile au scăzut cu 21%, la 14,62 milioane de lei, și activitarea companiei a generat pierdere, pentru prima oară în intervalul 2010 - 2013.

Potrivit datelor Ministerului Finanțelor Publice, la finele anului trecut, compania avea de recuperate creanțe de 14,6 milioane de lei, de la 7,5 milioane de lei în 2014, și de plătit datorii de 29,9 milioane de lei, în creștere cu 129,7% față de anul precedent.

Înființată în 2002, Televoice Grup a lansat marca de produse Evolio în 2007. Sub acest brand, firma vinde produse de comunicații fixe și mobile, produse multimedia, GPS-uri și accesorii.

viewscnt
Afla mai multe despre
televoice
evolio
afaceri