Prima mișcare importantă după ce japonezii de la Asahi au anunțat că preiau Ursus: Timișoreana a lansat o bere nepasteurizată

Prima mișcare importantă după ce japonezii de la Asahi au anunțat că preiau Ursus: Timișoreana a lansat o bere nepasteurizată
scris 16 mar 2017

Producătorul de bere Ursus Breweries a lansat joi un nou sortiment de bere sub brandul Timișoreana, având în vedere că tot mai mulți români își îndreaptă atenția spre produse de calitate șși mai scumpe, în defavoarea băuturilor ieftine și calitate mai redusă. Decizia companiei vine după ce anul trecut producătorul japonez de bere Asahi Group a anunțat că a ajuns la un acord cu SABMiller pentru preluarea a cinci producători de bere din țări est-europene, inclusiv Ursus Breweries din România, într-o tranzacție evaluată la 7,8 miliarde de dolari.

Ursus Breweries, compania care va intra în posesia Asahi, deține unități de producere a berii la Timișoara, Buzău, Brașov și o unitate de producție de capacitate mică la Cluj, arată news.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

În acest context, producătorul Ursus Breweries, deținut de SABMiller, a lansat sub brandul Timișoreana, un nou sortiment, denumit Timișoreana Nepasteurizată.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Noul produs este rezultatul îmbinării meșteșugului tradițional al preparării berii cu tehnologia modernă. În procesul de fabricație compania a înlocuit pasteurizarea cu o tehnologie modernă de filtrare la rece, iar ca urmare berea își păstrează gustul proaspăt ca în fabrică.

VIDEO Uber a realizat primul transport de marfă cu un camion fără șofer: 45.000 de cutii de bere CITEȘTE ȘI VIDEO Uber a realizat primul transport de marfă cu un camion fără șofer: 45.000 de cutii de bere

„Timișoreana Nepasteurizată este o bere care, nefiind supusă tratamentului termic de pasteurizare, își păstrează intact gustul proaspăt din fabrică. Berea nepasteurizată, este fină, ușor de băut, are o spumă intensă și o carbonatare aparte”, a comentat maestrul berar din cadrul Timișoreana, Zoli Borsos.

Producătorii români de bere încearcă să profite, prin noi lansări de astfel de produse, de tendința consumatorilor din România de a crește consumul de bere de calitate mai mare, dar și mai scumpă, odată cu creșterea veniturilor.

Statisticile oficiale arată că veniturile salariale nete ale românilor au crescut cu 18,4% între ianuarie 2016 și ianuarie 2017, ajungând la 2.300 lei (511 euro).

În decembrie, câștiful salarial mediu net din România a atins un nivel maxim istoric, de 2.354 lei (521 euro), iar perspectivele pentru 2017 se anunță bune.

Victime colaterale, dar fericite ale abrogării ordonanței privind Codul Penal: Șoferii care consumă alcool după un accident nu mai intră în închisoare CITEȘTE ȘI Victime colaterale, dar fericite ale abrogării ordonanței privind Codul Penal: Șoferii care consumă alcool după un accident nu mai intră în închisoare

Majorarea veniturilor are ca efect de obicei creșterea consumului de produse de calitate mai bună, arată studiile de retail.

Noul sortiment al Timișoreana este disponibil, începând cu 1 martie 2017, în lanțurile de comerț modern și tradițional din toată țara, în mai multe variante de ambalaj: sticlă returnabilă de 0,5 litri, sticlă nereturnabilă de 0,5 litri, doză, pachet de 6 doze, pachet de 5 sticle nereturnabile și un pahar special, precum și butoi.

Berea Timșoreana este produsă din 1718 în fabrica din Timișoara. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell și St Stefanus.

viewscnt
Afla mai multe despre
ursus
bere
asahi