Guvernul începe, prin intermediul Autorității pentru Reformă Feroviară, o operațiune de "eficientizare" a rețelei feroviare, mai întâi însă cu un studiu pentru care este gata să plătească 1 milion de euro.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Procedura este generată de Master Planul General de Transport, care prevede inclusiv că rețeaua administrată de stat trebuie redusă "la o dimensiune sustenabilă" din punct de vedere economic și social.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
Analiza va fi încheiată cel târziu până la jumătatea anului 2019.
CITEȘTE ȘI RATB menține vie flacăra speranței: va avea 150 de autobuze cu aer condiționat peste 2 aniLa acest moment, chiar dacă premierul Mihai Tudose a discutat recent cu ambasadorul Chinei în România, Xu Feihong, mai multe proiecte de infrastructură de interes regional, precum construcția unei rețele de transport feroviar de mare viteză, pe pernă magnetică, dezvoltată în comun de România, Bulgaria, Serbia și, eventual, Grecia, după modelul celor deja funcționale în China, România încă are mari probleme în a asigura circulația unor trenuri normale pe anumite rute la viteze acceptabile, precum sgementul Constanța-Mangalia.
Recent a fost semnalat un caz în care vagoanele unui tren care circula de la Timișoara la București, cu 300 de călători, s-au rupt în mers de locomotivă, iar trenul s-a întors la acestea după o oră.