Retailerul Profi, deținut de fondul de investiții polonez Enterprise Investors, își extinde activitatea în zona rurală prin deschiderea a două magazine sub brandul Loco, în comuna Ilia (județul Hunedoara) și în orașul Murgeni, județul Vaslui, a anunțat compania.
Cele două magazine au generat 36 de locuri de muncă.
Magazinul din Murgeni, localitate cu aproximativ 7.000 de locuitori, are o suprafață totală de 417 metri pătrați.
Unitatea din Ilia, care are peste 3.200 de locuitori, are în total 333 metri pătrați.
Profi a deschis primele magazine Loco în vara acestui an și a ajuns la o rețea de aproape 20 de unități sub acest brand.
Magazinele comercializează o gamă de aproximativ 2.500 de produse, diferită de cea din unitățile Standard și City, cuprinzând și o serie de unelte și scule, butoaie, articole de grădină (furtun, găleată, sfoară), textile, menaj și sticlărie, în timp ce varietatea produselor pe care în mod normal localnicii și le produc oricum în propriile gospodării, cum ar fi lactatele, brânzeturile, legumele și fructele, este mai restrânsă. Fiecare magazin Loco are între 11 și 15 angajați.
Retailerul a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 1,84 miliarde lei (415 milioane euro), în creștere cu 26,6% față de 2013, și un profit net de 27,32 milioane lei (6,15 milioane euro), cu 1,7% mai mare. Profi ocupă locul nouă pe piața românească de retail, după cifra de afaceri.
În prezent, rețeaua companiei numără 357 de magazine în 170 de localități și are peste 8.500 de angajați.
Profi este retailerul cu cea mai dinamică expansiune din acest an, cu 83 de deschideri de magazine. Targetul companiei este 100 de magazine noi în acest an.