Orange România va lansa, luni, în premieră pentru piața locală și pentru grupul Orange, primul serviciu comercial local de voce bazat pe tehnologia 4G, dezvoltat în parteneriat cu Samsung și disponibil pentru terminalele Samsung Galaxy S6 și Samsung Galaxy S6 edge, a anunțat vineri cel mai mare operator de telefonie mobilă.
Noul serviciu 4G (generația a 4-a) va permite o conexiune instantanee la apelare, de aproximativ cinci ori mai rapidă decât până acum, și o claritate HD Voice a sunetului.
În plus, clienții vor avea posibilitatea de a folosi în același timp servicii de voce și internet la parametri 4G.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Totodată, Orange va furniza, din 2 noiembrie, serviciul de apel prin rețelele Wi-Fi, fapt ce va permite optimizarea utilizării rețelei operatorului și extinderea acoperirii pentru serviciile de voce în locuri greu accesibile, au declarat reprezentanții operatorului într-o conferință de presă.
Orange România va lansa, tot de luni, un nou portofoliu de abonamente de voce și servicii de acces la Internet, structura acestora fiind mai simplificată, care vor înlocui abonamentele Cangur, Panteră și Colibri.
Noile abonamente sunt Orange Me, dedicate serviciilor de voce, și Orange Net, pentru internet. Primul are 8 tarife, cuprinse între 8 și 42 de euro, TVA inclusă, iar al doilea ntre 12 și 24 de euro, TVA inclusă.
În oferta operatorului mai sunt disponibile abonamentele Orange Share și Orange Family.
Abonamentele Orange Share sunt destinate celor care folosesc atât un telefon, cât și o tabletă.
Orange Family se adresează familiilor cu nevoi diferite de comunicare, ce-și pot configura pachetele potrivite pentru a avea apeluri nelimitate, trafic dublu de internet pe mobil sau reduceri în familie.
Pentru segmentul business este disponibil abonamentul Orange Pro.
Pentru a răspunde nevoii crescute de conectivitate a clienților, Orange a continuat investițiile în rețea, în direcția îmbunătățirii parametrilor tehnici, extinderii acoperirii din exteriorul și interiorul clădirilor și a unui consum redus de energie electrică.
Potrivit reprezentanților operatorului, complexitatea lucrărilor realizate în ultimii doi ani a fost echivalentă cu cea din cei cinci ani anteriori și a inclus programe de modernizare a echipamentelor în zonele urbane, precum și de densificare și optimizare a rețelei în toate județele țării.
Până în prezent, clienții din 27 de județe ale țării și București au o mai bună acoperire și o experiență a serviciilor îmbunătățite.
În Capitală, Orange are acum o rețea mai densă cu 50% pentru o acoperire superioară pentru tehnologiile 2G, 3G și 4G și viteze de transfer mai mari. Acoperirea 4G în interiorul clădirilor a crescut cu 20%, potrivit datelor operatorului.
De asemenea, ca urmare a creșterii de șase ori în ultimul an a traficului de internet 4G la metrou în rețeaua Orange, acoperirea 4G a fost îmbunătățită pe toate liniile.
Serviciile Orange 4G acoperă în prezent 96% din populația urbană și 70% din cea națională, respectiv aproximativ 4.200 de localități.
La finele lunii iunie, Orange România avea 10,2 milioane de abonați la serviciile de telefonie mobilă, în scădere de la 10,4 milioane clienți după primul semestru al anului trecut.
De cealaltă parte, numărul abonaților la servicii de televiziune fixă s-a triplat în perioada analizată, la 221.000 de persoane.
Veniturile operatorului au crescut în primul semestru cu 1,3% raportat la primele șase luni ale anului 2014, la 454 milioane de euro, susținute de avansul puternic al serviciilor mobile în trimestrul al doilea, când cel mai mare operator de telefonie de pe piața românească a raportat o creștere de 6,4% a veniturilor, la 233 milioane euro.
Orange România este parte a grupului de telecomunicații Orange (Franța).