Majoros, Telekom: Nu dăm afară salariați și nu trimitem în șomaj. Am putea avea probleme dacă clienții încep să nu plătească pentru că nu au unde

Majoros, Telekom: Nu dăm afară salariați și nu trimitem în șomaj. Am putea avea probleme dacă clienții încep să nu plătească pentru că nu au unde
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 30 mar 2020

Grupul Telekom România își menține estimările de business pentru acest an, dar analizează cu atenție cheltuielile și prioritățile din punct de vedere al investițiilor în condițiile crizei generate de coronavirus, a declarat directorul general al grupului, Miroslav Majoros.

"Sperăm să nu existe un impact în primul trimestru al acestui an. Activitatea grupului merge bine din punct de vedere operațional, nu sunt disfuncționalități. Avem cerere mai mare, ieșirile din rețeau au scăzut în acest moment, nimeni nu vrea să facă asta în criză”, a declarat Majoros.

Urmărește-ne și pe Google News
ASF taie 25% din toate taxele, tarifele și comisioanele datorate de către firmele reglementate și supravegheate de instituție CITEȘTE ȘI ASF taie 25% din toate taxele, tarifele și comisioanele datorate de către firmele reglementate și supravegheate de instituție

Șeful Telekom Romania a spus că grupul ar putea avea o problemă dacă clienții încep să nu mai achite facturile pentru că nu mai au unde.

"Am putea avea probleme dacă clienții încep să nu plătească pentru că nu au acces la terminale de plată, magazine, bancomate", a spus Majoros.

Șeful grupului, al cărui business s-a apropiat de un miliard de euro în 2019, a mai spus că Telekom Romania nu va da niciun angajat afară și nici nu va trimite personalul în șomaj tehnic. 

Anul trecut, însă, compania a declanșat un nou val de concedieri.

Potrivit datelor grupului, Telekom Romania a luat toate măsurile necesare pentru a proteja toți angajații, prin implementarea programului Work from Home. La acest moment, din 5.000 de angajați ai companiei, 3.200, reprezentând 64% din numărul total de angajați, lucrează de acasă. Practic, în prezent, 100% din forța de muncă eligibilă pentru munca de acasă își desfășoară activitatea în propriile case.

"Lansăm acum un apel către liderii țării de a ține cont de necesitatea asigurării condițiilor adecvate pentru funcționarea companiilor de telecomunicații, pe fondul blocării treptate a societății și a economiei. Preconizăm că prelungirea blocării economiei va produce o reacție în lanț asupra tuturor celorlalte companii aflate în funcțiune", a afirmat Majoros.

Astfel, Telekom Romania avertizează asupra formării unei reacții în lanț în economie, declanșată de sectorul ospitalității, ceea ce ar duce la blocarea financiară extinsă într-un timp foarte scurt, astfel că statul ar trebui să ia în considerare protejarea sectoarelor economiei.

Compania are un plan de criză pe două luni, plus un scenariu adițional de încă două luni, dar doar din punct de vedere operațional, nu și financiar.

viewscnt
Afla mai multe despre
telekom
majoros