Daniel Slăvenie este Managing Partner la MoLoSo Marketing Agency - Agenție de marketing online cu peste 5 ani de activitate și bugete administrate de peste 35 milioane de euro.
1. Cum vedeți dumneavoastră un produs și/sau un serviciu premium în general?
În viziunea mea un produs premium este construit din materiale de cea mai bună calitate, are un design superior și folosirea produsului este foarte intuitivă. Pe lângă toate acestea, personal pun foarte mult accent pe experiența de cumpărare, atât în magazin, cât și după.
Consider că un serviciu premium are următoarele caracteristici de bază: cel mai important este know-how-ul și experiența în domeniu, astfel încât să livreze rezultate peste așteptări, iar relația cu clientul trebuie să fie una de încredere (transparență, promptitudine, proactivitate).
2. Ce părere aveți despre interacțiunea de până acum cu SARTO?
Am descoperit brandul SARTO acum 2 ani. În interacțiunea mea cu SARTO bespoke, pe lângă profesionalismul și flexibilitatea personalului, am admirat foarte mult atenția la detalii și varietatea materialelor, care întotdeauna sunt de cea mai bună calitate.
Showroom-ul reușește să îți inducă o senzație de eleganță și stil, iar personalul este gata să-ți recomande imediat ceea ce ți se potrivește.
3. Ce recomandări ați transmite unui business ce dorește să se poziționeze ca ofertant al serviciilor premium din România?
Brandurile din România trebuie să investească mai mult în oameni. Toți ne dorim ca în momentul în care ajungem într-un showroom să fim întâmpinați de oameni calificați, care să ne indentifice rapid nevoia și să ne ofere produsul și experiența pe care ne-o dorim. Trebuie să întelegem că nu doar produsul contează.
4. Cum anticipați că se va transforma industria în care activați într-o lume post-pandemie?
Marketingul online este un domeniu foarte dinamic în care succesul constă în puterea de a te adapta la tehnologiile și canalele nou apărute. Pentru noi, în comparație cu alte industrii, cu siguranță va fi mult mai ușor să ne adaptăm.
Noi la MoLoSo eram deja digitalizați (procese interne automatizate, CRM, soft videoconferințe), interacțiunea cu clientul se făcea mai mult online. Trecerea la lucrul de acasă a fost una ușoară.
Clienții noștri au fost sfătuiți și înainte de pandemie să accelereze digitalizarea. Magazinele online vor accelera robotizarea proceselor pentru eficientizare și reducerea interacțiunii umane. În zona de servicii este mai simplu pentru că majoritatea activităților se pot face online și sunt deja multe tehnologii în piață pentru orice tip de activitate.