Retailerul polonez de tip discount Pepco, care vinde haine, accesorii și decorațiuni pentru casă, a ajuns la 61 de magazine în România, cu 17 mai multe decât la sfârșitul anului trecut, și își va continua expansiunea. Pentru prima jumătate a lunii mai, rețeaua are în plan trei deschideri în București, Făgăraș și Turda.
Pepco, parte a holdingului sud african Pepkor, a deschis primele magazine în România la sfârșitul anului 2014.
Rețeaua acoperă toată țara, iar magazinele sunt amplasate pe lângă retaieri mari, precum Kaufland, dar și în cadrul unor mall-uri, cum sunt Mega Mall București sau Ploiești Shopping City.
Potrivit datelor Pepkor, un magazin Pepco are în medie o suprafață de 328 metri pătrați.

Pepkor are o rețea de peste 4.000 de magazine sub mai multe branduri, precum Pepco, Pep, Ackermans, Macdan și Best&Less, și aproximativ 38.000 de angajați.
Compania a deschis primele magazine Pepco în Polonia, în anul 2004, iar în prezent numără 553 de unități pe această piață. Brandul este prezent și în Cehia, Slovacia și Ungaria.