Discounterul polonez Pepco a deschis 17 magazine de la începutul anului și continuă extinderea

Știri   
Discounterul polonez Pepco a deschis 17 magazine de la începutul anului și continuă extinderea

Retailerul polonez de tip discount Pepco, care vinde haine, accesorii și decorațiuni pentru casă, a ajuns la 61 de magazine în România, cu 17 mai multe decât la sfârșitul anului trecut, și își va continua expansiunea. Pentru prima jumătate a lunii mai, rețeaua are în plan trei deschideri în București, Făgăraș și Turda.

Pepco, parte a holdingului sud african Pepkor, a deschis primele magazine în România la sfârșitul anului 2014.

Urmărește-ne și pe Google News

Rețeaua acoperă toată țara, iar magazinele sunt amplasate pe lângă retaieri mari, precum Kaufland, dar și în cadrul unor mall-uri, cum sunt Mega Mall București sau Ploiești Shopping City.

Potrivit datelor Pepkor, un magazin Pepco are în medie o suprafață de 328 metri pătrați.

Retailerul polonez TXM, concurentul Pepco, a ajuns la 6 magazine în România și continua extinderea CITEȘTE ȘI Retailerul polonez TXM, concurentul Pepco, a ajuns la 6 magazine în România și continua extinderea

Pepkor are o rețea de peste 4.000 de magazine sub mai multe branduri, precum Pepco, Pep, Ackermans, Macdan și Best&Less, și aproximativ 38.000 de angajați.

Compania a deschis primele magazine Pepco în Polonia, în anul 2004, iar în prezent numără 553 de unități pe această piață. Brandul este prezent și în Cehia, Slovacia și Ungaria.

viewscnt
Afla mai multe despre
pepco
extindere
planuri